Fremtiden for Freighters

Dette sted at tale om virkelige verden luftfart. Interessante billeder, videoer, fakta ...

Moderator: superskullmaster

Dariussssss

Fremtiden for Freighters

Ulæste indlæg by Dariussssss »

Hej alle.

Da den nuværende serie Freighters langsomt blev udfaset, vandrede jeg, hvad er fremtiden for disse fugle? Fly som B747,757,767 ... A300,310 er ikke længere i produktion, og det er meget usandsynligt, at både Boeing og Airbus vil gå til Freighter-versioner af 787,777-x, A330Neo og A350, så jeg vil gerne spørge, hvad synes I om det , er der nogen fremtid for fragtskibe?

Hvad vil der ske, når den sidste af de eksisterende fragtskibe går på pension?
Tror du, at Boeing eller Airbus vil gå til fragtskibe med nogen af ​​de nuværende fly?

Hilsen

Gh0stRider203

Fremtiden for Freighters

Ulæste indlæg by Gh0stRider203 »

Åh min ven, du kunne ikke have mere forkert :)

747 er stadig meget i produktion (Både pax og fragt), og der er faktisk en fragtkørerversion af 777. Faktisk er 129 777F'er blevet leveret fra februar. 767 er også stadig i produktion, hvor FedEx bestiller en hel crapload af fragtversionen :)

Dariussssss

Fremtiden for Freighters

... Åh, det er jeg.

Efter nogle søgninger på Boeing-webstedet, må jeg sige, at jeg virkelig tog fejl ... Jeg mener, hvad en line up ... godt klaret Boeing. På den anden side er Airbus ... Jeg antager, at jeg havde ret for dem ...

Gh0stRider203

Fremtiden for Freighters

Ulæste indlæg by Gh0stRider203 »

ja, Boeing er ret fantastisk. Faktisk har vi nu to B-29'er, der flyver takket være dem.

I LENESTE gang var det kun "FIFI", men takket være Boeings Kansas-anlæg blev "DOC" gendannet og flyver nu igen. Interessant er ... at den samme plante ... var DOCs fødested. Faktisk arbejdede nogle af dem, der oprindeligt hjalp med at opbygge DOC, sammen med nuværende Boeing-medarbejdere for at sætte DOC tilbage i luften :)

Du kan ikke fortælle mig, at det ikke er ret dårlig røv :)

Dariussssss

Fremtiden for Freighters

Sure er.

Jeg er bare forbløffet over, at Airbus ikke kan se potentialet i deres egne fly, mest af alt i A350 og A380. Jeg siger ikke, at 747 er dårligt eller noget, men en dobbeltdækkers freight i fuld størrelse ville være fantastisk. Føj til det en utrolig række, 8 500 nm, så lad os sige en 1000 mindre i en Freighter-version, det er stadig et ret seriøst interval.

Jeg kan bare ikke forstå det ... De taler om et PAX-Freighter-program, for at konvertere eksisterende PAX-fly til last .... og det fik mig til at tænke på A340-500 F ... hvor dårlig røv er det? Jeg mener, hvis du husker MD-11, var det en katastrofe som et pax-fly, men spot-on som en fragtfly.

Besvar

Vend tilbage til “Real luftfart”