FS 2020

Microsoft Flight Simulator 2020 (MSFS 2020) on seuraavan sukupolven lentosimulaattori ja jo legendaarinen Microsoftin seuraaja FSX.
ehendrix

FS 2020

Lukematon viesti by ehendrix »

Hei FS-harrastajat,
Olen ollut jäsen vuodesta 2017 ilmeisesti. Sain sähköpostin, joka muistutti minua tästä tosiasiasta. En ole ollut FSXkoska minun piti maksaa FSX "UUDELLEEN"kun se meni Steam-alustalle. Mikä pettymys. Vaikka rakastan ohjelmaa, se ei koskaan oikeastaan ​​toiminut minulle hyvin ja se meni tavallaan.
Kun uusi FS2020 ilmestyi, ajattelin hypätä sisään ja nähdä, onko täällä jotain uutta.
Minulla on pari kysymystä.
Onko kaikki yhtä innoissaan uuden FS: n ilmestymisestä? En saa sitä ennen joulua.
Tiedämmekö jonkin nykyisestä FSX koneet jatkavatko uuden version käyttöä?
Onko suunnitteilla muuntamista? Haluatko, että olisi ohjelma niiden suorittamiseksi niiden muuntamiseksi? Eikö se olisi siistiä.
Odotan innolla näkeväni teidät kaikki verkossa taivaalla.

Hyvää lentämistä!
ehendrix

Nitrical

FS 2020

Lukematon viesti by Nitrical »

Epäilen nykyisten lentokoneiden toimivuutta. Kuten ymmärsin sen, FS2020: lla on paljon enemmän parametreja, jotka on harkittava lentokoneen lennättämiseksi.

Mielestäni se olisi myös vähän tyhmä. Siellä on hienoja ja hauskoja ilmaohjelmia add-ons. Mutta ottakaamme huomioon, että suurin osa nykyisistä ilmaisohjelmista näyttää hiukan vaalealta ottaen huomioon hämmästyttävä edistysaskeli siinä, miten maisemat ja sää jne. Ovat kehittyneet MS2020: ssa. En missään nimessä halua alentaa useinta nykyistä ilmaisohjelmaa tylsäksi ja yksinkertaiseksi. Luulen vain siltä, ​​että näyttää siltä, ​​että tosi hauska, jos ne olisivat yhteensopivia.

Toivon, että sellaiset asiat kuin Air Hauler 2 ja SPAD Next tehdään pian yhteensopiviksi (ja joutumatta maksamaan kokonaishintaa uudelleen) SPad Next ei tule halvalla, mutta se on helvetin ohjelma.

Odotan sitä, vaikka minulla on vakavia huolenaiheita tarvittavista teknisistä tiedoista. Ottaen huomioon, että tietokoneeni on edellä suositellut tiedot, mutta hiukan alle ihanteelliset tiedot. Se vain näyttää hyvältä tapa saada se toimimaan vain alle max-asetukset. Ottakaa huomioon se, että voidaksemme todella nauttia työstä, jonka he tekevät, kannattaa todennäköisesti asettaa liukusäätimet vähintään 1 piste max-asetusten alle. ;-)

James Beale

FS 2020

Lukematon viesti by James Beale »

HI kaverit kyllä, se on kaikkien nähtävissä? Australiassa olevien beetatestajien ulkopuolisten raporttien perusteella. Mies tarvitsee paljon työtä tietokoneen käyttäjille, koska se näyttää olevan tehty Xboxille, ja näyttää siltä, ​​että se julkaistiin kaukana aikaisin lentokehityksen aikana. Kaksi monta virhettä lentokoneessa lentää epätodellisilla suuremmilla lentokoneilla on lento-ongelmia, lennon sim-maailma on jätetty ulos niin pitkälle kuin add-on ovat huolissaan .
Anteeksi, mutta se on trurh! Odotamme vain, mitä tapahtuu seuraavien kuukausien aikana. Tämä on vain henkilökohtainen näkymä>
Kiitos JIm.

Flightsimboy69

FS 2020

Lukematon viesti by Flightsimboy69 »

Ei vain Xbox, FS2020 toimii myös PC: ssä. Olen asentanut FS2020: n tietokoneelleni, tiedostokoko on 90 gigatavua on asennettu tietokoneeseen ja maisemat ovat peräisin Bing mapsilta, jonka tiedostokoko on 2 pikatavua ja jotka siirretään Internetistä lentämään ympäri maailmaa. Todella upea nähdä oma talo, kun lenin kotini yläpuolelle, kyllä, niin realistista nähdä nämä rakennukset, metsät, autot jne. Ja elävä sää myös. FS3: ssa on 2020 eroa, ja suosittelen Microsoft Flight Simulator: Premium Deluxe -sovellusta. Hinta ei ole suuri verrattuna muihin matalan yksityiskohtaisen lennon lentoihin. B)

Varmista, että sinulla on tietokone, joka on suuri kuin spesifikaatiot suosittelevat FS2020: n käyttöä, tai se kuumenee tietokoneessa, koska kehysnopeus ja tarkkuus on niin korkea FS2020: ssa.

Terveisin Jens Eirik, Norja

Nitrical

FS 2020

Lukematon viesti by Nitrical »

AH,

Se minun piti tietää. Joten maisemat otetaan suurelta osin Bingmapsista. Joten tarvitaan aina hyvä inet-yhteys?
Mitä tietoja käytetään lennettäessä?

Minulla on premium delux valmis asennettavaksi. Minun on vain odotettava, kunnes peruskorjaukseni on tehty, ja voin palata virtuaaliseen ilmaan.
En ole niin huolissani korkeudesta. Uusi työpöytäni / kodin ohjaamo (vaimo ei oikeastaan ​​tarkoita nyt kodin ohjaamon suunnitelmia) ilmastoidaan ja järjestelmät ovat aina kunnolla vesijäähdytteisiä.

Flightsimboy69

FS 2020

Lukematon viesti by Flightsimboy69 »

Nitraattinen: "Se minun piti tietää. Joten maisemat otetaan suurelta osin Bingmapsista. Joten tarvitaan aina hyvä inet-yhteys?
Mitä tietoja käytetään lennettäessä?
"

Internetin on oltava kytkettynä koko ajan, kun lentää ympäri maailmaa kaikkialla maailmassa, koska Bingmapsin ja Metarin realweatherin maisemat ovat Internetistä. Lisäksi saat uuden päivityksen Microsoftilta korjaamaan virheet ja ongelmat FS2020: ssa.

En ole varma, mitä tietoja käytetään lentäessä, koska olen uusi lentämään FS2020: ssa. (Olen ollut lentokuljetus fS 95: stä lähtien viimeiseen FS 2020: een ja lisäksi Prepar 3D ja X-plane).

jopidioot

FS 2020

Lukematon viesti by jopidioot »

Olin alfa-testaaja FS2020: lle.
Plussat:
1) Upeat maisemat. Ylivoimaisesti paras kaikista simulaattoreista.
2) Oletusarvoinen lentokenttä ja lentokoneet ovat hyviä.
miinukset:
1) ATC on draama
2) nyt ja uudelleen CTD (kaatuminen työpöydälle)
3) FSX or P3D lentokoneet eivät toimi. Muunnosohjelma olisi hieno.
On odotettavissa, että asiat ratkaistaan ​​tulevilla päivityksillä. Myöskään virtuaalitodellisuutta ei vielä tueta. Omistan kalleimman paketin ja käytän vain FS2020: ta. VFR-lento on vertaansa vailla
Tarvitset nopean internetyhteyden, kun lennät muiden palvelinten tietojen kanssa.
Ystävällisin terveisin, Eef Klaassen

SMOKE @ STORM

Re: FS 2020

Lukematon viesti by SMOKE @ STORM »

Tunnen tuskasi.
Aloitin lentosimulaattorin vuosikymmeniä sitten HP: n puterilla, joka toimi 40 MHz: n teholla. Jee, se imi. Se oli jotenkin katsellut heitä, vaikka tekniikka ja kykyni hankkia parempia tietokoneita tuli esiin.
minulla on ollut FSX kolmen tietokoneen kautta ja ostivat sen uudelleen Steamistä. (se oli minulle hyvä, kun sain huomattavasti paremman puterin eikä minun tarvinnut ostaa sitä uudestaan.)
Ostin sen, kun se ilmestyi. > se oli kauhistuttavaa ja kohtuutonta.) Sain hyvityksen.
He (MS) tekivät päivityksen, joten ajattelin testata sen uudelleen. Se toimii nyt upeasti ULTRA Graphics -sovelluksessa.
En voi sanoa, että pidän heidän tällä hetkellä antamista koneista, mutta uskon, että on vain kuukausien tai vuosien kysymys, ennen kuin monet mahdollistuvat.
Toivon sinulle parasta,
-Mark

Lähetä vastaus

Palaa kohtaan Flight Simulator 2020 (MSFS 2020)