Prepar3D Apu:

Lockheed Martin tarjoaa meille Prepar3D v4 ja v5 ovat nyt alkuperäisiä 64-bittisille järjestelmille ja VR-yhteensopiville. Prepar3D houkuttelee käyttäjiä syventävään koulutukseen realististen ympäristöjen kautta. Ihanteellinen kaupalliseen, akateemiseen, ammatilliseen tai sotilaalliseen opetukseen.
Dariussssss

Prepar3D Apu:

Lukematon viesti by Dariussssss »

Jos sinulla on ongelmia, virheitä tai jos sinulla on kysymyksiä Prepar3D Simulaattori, lähetä se täällä. Kerro myös meille tämän simulaattorin ongelmien ja virheiden korjauksista ja ratkaisuista.

lmaselli

Prepar3D Apu:

Lukematon viesti by lmaselli »

Hei!
Ensinnäkin haluan onnitella teitä siitä suuresta työtä teet.
Muutama päivä sitten aloin käyttää "P3D V3.4 ", Ensimmäinen asennettu skenaario oli" Baleaarien saari "ja huomasin ongelman maan korkeudessa LEMH: ssä ja sijainnin ongelman LESL: ssä.
Tervehdys!

Dariussssss

Prepar3D Apu:

Hei ja tervetuloa Forum.

Teemme parhaamme auttaaksemme sinua tässä asiassa. Tuo maisema, ladataanko se täältä vai muualta?

terveiset

lmaselli

Prepar3D Apu:

Lukematon viesti by lmaselli »

Se ladattavissa tältä sivulta. Baleaareihin V2.

Terveisin.

quietflyerBob

Prepar3D Apu:

Lukematon viesti by quietflyerBob »

Hei,

paljon kohteliaisuuksia työstäsi, se on meille erittäin hyvä työkalu! Minulla on ongelma joidenkin kanssa add-on, esim. Airbus A300 Multi -pakkaus; Olen asentanut Microsoft Fs -hakemistooni, ja se toimii erittäin hyvin. Nyt haluaisin asentaa saman paketin P3D joka sijaitsee samoissa ohjelmatiedostoissa (x86), mutta autoinstaller ei salli minun valita P3D. Joka tapauksessa, olen asentanut monet muut Rikooon paketit molemmille simseille; mikä hätänä? Kiitos avusta
screen.PNG
PNG (128.72 KiB) Katsottu 1049 kertaa
Liite programs.PNG ei ole enää käytettävissä
Liitteet
programs.PNG
PNG (27.83 KiB) Katsottu 1049 kertaa

Dariussssss

Prepar3D Apu:

Hei ja tervetuloa.

Minulla oli tämä lentokone pakkaus FSX ja se oli varsin hyvä.

En tiedä teknistä osaa P3D mutta on mahdollista, että sinulla on jonkinlainen ristiriita näiden kahden simssin kanssa. Näen kuvissa, jotka olet antanut, että olet molemmat asentanut samaan paikkaan ... se ei ole huono asia asentaa ne eri kiintolevyille, jos voit tehdä niin.

terveiset

Lähetä vastaus

Palata "Prepar3D v4 ja v5 (64 bittiä) ”