B52-yhteysongelma

Lockheed Martin tarjoaa meille Prepar3D v4 ja v5 ovat nyt alkuperäisiä 64-bittisille järjestelmille ja VR-yhteensopiville. Prepar3D houkuttelee käyttäjiä syventävään koulutukseen realististen ympäristöjen kautta. Ihanteellinen kaupalliseen, akateemiseen, ammatilliseen tai sotilaalliseen opetukseen.
Coull

B52-yhteysongelma

Lukematon viesti by Coull »

Hei kaikki.Markus täällä.Haluatko vain kysyä, onko jollain ollut ongelmia Boeing B-52H CONECT -paketin kanssa FSX & P3D.Se näyttää tässä yhteensopivan prepar3d v4, mutta minun omassa asennukseni jälkeen se ei näyttänyt kuvia valintotiedostossa ja kaatui, kun yritin ladata sen. Toivottavasti kuulen jostain pian.

Käyttäjän avatar
rikoooo
Ylläpitäjä maailmanlaajuisesti
Sijainti: SVEITSI
Ottaa yhteyttä:

B52-yhteysongelma

Lukematon viesti by rikoooo »

Hei Marcus,

Mielenkiintoista mitä sanoit, olen tarkistanut tämän tiedoston ja varmasti se ei ole yhteensopiva sen kanssa Prepar3D v4 kuitenkin päivityksen kirjoittaja (David Robles) teeskentelee sitä päivittyneen FSX NATIVE MCX-ohjelmiston kanssa, mutta se ei ole lopullisesti EI. Mallit ovat edelleen valmistajalta FS2004. Joten nyt voin todeta, että se on yhteensopiva FSX että P3D enintään VERSION 3 (ei 4). Olen päivittänyt sivun vastaamaan totuutta.

Kiitos, että annoit tämän ongelman minulle.
Bon vols - Hyviä lentoja

Erik - Admin

Coull

B52-yhteysongelma

Lukematon viesti by Coull »

Hurraa Erik.Yeah. Voin olla vaikeaa silloin, kun kuulet jonkun, joka huomaa, ettei se toimi. Ilmoitan, kun kohtaan muita.

Lähetä vastaus

Palata "Prepar3D v4 ja v5 (64 bittiä) ”