Portlandin ja Salt Lake Cityn asennus: FSX, FSX: SE tai P3D4?

Lockheed Martin tarjoaa meille Prepar3D v4 ja v5 ovat nyt alkuperäisiä 64-bittisille järjestelmille ja VR-yhteensopiville. Prepar3D houkuttelee käyttäjiä syventävään koulutukseen realististen ympäristöjen kautta. Ihanteellinen kaupalliseen, akateemiseen, ammatilliseen tai sotilaalliseen opetukseen.
Gero-1954

Lukematon viesti by Gero-1954 »

Asennuksen alussa: miten voisin päättää asentaa FSX, FSX: SE tai P3D4?
Minulla on kaikki kolme simulaattoria, mutta lataustiedoston suuresta koosta tuntuu siltä, ​​että maisema pystyy vastaamaan vain P3D4, ja siksi tarvitsen vain asennuksen P3D4.

captainblock

Lukematon viesti by captainblock »

FSX voi käsitellä sitten paljon, olen asentanut monia ennen. Valitse vain mikä simulaattori haluat, että maisemat asennetaan.

Dariussssss

Lukematon viesti by Dariussssss »

On myös yksi vaihtoehto, Scenery-asennusohjelma. Minulla oli se FSX , mutta olen varma, että se toimii P3D yhtä hyvin . Suuri työkalu.

Gero-1954

Hei Darius,

käyttäen (uusinta?) asennusohjelmaa 11.1, minulla ei ole vaihtoehtoa mille simulaattorille asentaa. Voin valita vain "Automaattinen" ja "Erityinen" asennuksen välillä. Yritän aina toista toivoen antaa minun päättää, mihin asennan, mutta tässä tapauksessa vain FSX-path on käytettävissä, ei FSX: SE eikä P3D4.

Ehkä yritän jotain muuta. Kiitos kuitenkin vastauksestanne. Gero

Käyttäjän avatar
rikoooo
Ylläpitäjä maailmanlaajuisesti
Sijainti: SVEITSI
Ottaa yhteyttä:

Lukematon viesti by rikoooo »

Hei,

Sinun on valittava "Automaattinen" asennus ja valitse sitten simulaattorisi luettelosta. Jos simulaattoriasi ei ole luettelossa, se tarkoittaa, että simulaattorin asetukset eivät ole oikein. Asennusohjelma etsii aina rekisteristä avainta, joka sisältää simulaattorisi täydellisen polun, jos avainta ei ole, simulaattoria ei ole asennettu tai sen asetukset ovat virheelliset.
Bon vols - Hyviä lentoja

Erik - Admin

Gero-1954

Kiitos - viimeinen vastaus oli juuri se, mitä odotin. Se toimii, päätös, jota simulaattoria tulisi käyttää, tulee yhden askeleen kuluttua automaattisesti.

Lähetä vastaus

Palata "Prepar3D v4 ja v5 (64 bittiä) ”