Saint Barthelemy Ilmainen P3Dv4

Lockheed Martin tarjoaa meille Prepar3D v4 ja v5 ovat nyt alkuperäisiä 64-bittisille järjestelmille ja VR-yhteensopiville. Prepar3D houkuttelee käyttäjiä syventävään koulutukseen realististen ympäristöjen kautta. Ihanteellinen kaupalliseen, akateemiseen, ammatilliseen tai sotilaalliseen opetukseen.
gusmor

Lukematon viesti by gusmor »

Tässä on kyse Saint Barthelemy Free for P3Dv4-maisemia
hyvin, olen asentanut maisemat, mutta se on ristiriidassa flytampa-asennukseni kanssa (yhteensopivuus). Luulen, että tiedät sen hyvin, tiedät, että olen nähnyt skriptit korjaamaan tämän, mutta ongelmani on, etten löydä asennusohjeita, tarkoitan miten Kun flytampa on jo asennettu, onko sinulla linkkejä ohjeisiin? maisema näyttää todella upealta, onnittelut!
kiitos ajastasi ja avustasi
// Gustavo

Käyttäjän avatar
rikoooo
Ylläpitäjä maailmanlaajuisesti
Sijainti: SVEITSI
Ottaa yhteyttä:

Lukematon viesti by rikoooo »

Hei,

Löydät aina asiakirjat Asiakirjat-kansiosta tai Omat tiedostot Windowsille -kohdasta 7.

onnellinen lasku
Bon vols - Hyviä lentoja

Erik - Admin

gusmor

Lukematon viesti by gusmor »

Hei kiitos avusta !!!
Kyllä ja jopa myöhemmin asennuksen jälkeen voisin napsauttaa dokumentaatiota, mutta tämä linkki ei toimi, linkki oikeasti käynnistää asennuksen poisto-ohjelman (maisemaa varten), sitten menin kansioon omat dokumentit ja siellä minulla on vain asennuksen poisto-ohjelma escenery (exec-tiedosto) ja kaikki tämä kansio (asiakirjat)
// Gustavo

Lähetä vastaus

Palata "Prepar3D v4 ja v5 (64 bittiä) ”