Ei rakennuksia PhotoReal-maisemia ajatellen

Lockheed Martin tarjoaa meille Prepar3D v4 ja v5 ovat nyt alkuperäisiä 64-bittisille järjestelmille ja VR-yhteensopiville. Prepar3D houkuttelee käyttäjiä syventävään koulutukseen realististen ympäristöjen kautta. Ihanteellinen kaupalliseen, akateemiseen, ammatilliseen tai sotilaalliseen opetukseen.
kemikaali

Lukematon viesti by kemikaali »

Olen ladannut sekä hawaii_photoreal vol1 vol2 vol3 että Havaijin saaret Kauai. Olen poistanut asennuksen ja suorittanut sen kerran molemmissa tapauksissa, kukin tiedosto ladattu hyvin ja näkyy Maisemakirjastossa, mutta kun lennän Kauain ympäri, siellä ei ole rakennuksia tai kaupunkeja. Molemmissa tapauksissa lentokentän rakennukset näyttävät olevan kunnossa. Olen aiemmin asentanut Orbx Honolulun kaupunkikuvia, jotka toimivat hyvin, mutta rakastan myös "Garden Isle"-lentämistä ja toivoin, että tämä scnery olisi hieman realistisempi lentää Lihuesta.

Lisäksi suoritan REX 4 -rakennetta suoraan pehmeiden pilvien ja Rexworlwide-lentokenttien ja tomaatin varjostimien kanssa. Nopea tiivistelmä laitteistosta alla.

kemikaali

Lukematon viesti by kemikaali »

Vain FYI. Löysi ratkaisun. Sain vastauksen Prepar3D Foorumissa suositellaan, että useimmissa fotoreaalisissa maisemissa EI ole autogeeniä tai kasveja. Suoritan Orbx HD -puita ja -rakennuksia ja odotin, että se huolehtii asiasta, valitettavasti niin ei ole. Löysin linkin https://hawaii-photoreal.com/downloads-fsx-p3d/ ja ladannut ja asentanut FSJ - Hawaii Photoreal Vol. 1 - Niihau, Kauai & Oahu v.0.99 -asetus, FSJ - Havaijin lisäsisällön asennus, Hawaii Photoreal UPDATE ja FSJ - Havaijin lentokentät. George Keogh Setup. Kaikki toimii nyt hyvin. Vesi ei ole niin mukavaa kuin OrbX Honolulu -maisemat, joten se on tärkein Oahu VFR: lle. FSJ-sovellus on paljon mukavampi kuin tavallinen P3D joukkueelle Kauai.

Lähetä vastaus

Palata "Prepar3D v4 ja v5 (64 bittiä) ”