FSX/FSX: SE Tekniset ongelmat

Niitä on tuhansia add-ons verkossa klassikkoa varten FSX että Prepar3D v1 - v3. Nouse mistä päin maailmaa tahansa, lentämällä joitain maailman ikonimmista ilma-aluksista mihin tahansa 24,000 XNUMX: sta määräpaikasta.
Gh0stRider203

Lukematon viesti by Gh0stRider203 »

Is FSX/FSX: SE on kipu? Jotain ei vain mene oikein? Tämä on paikka, jossa voit pyytää teknisiä ongelmia! Olkoon se vikoja, ilma-aluksia, virtuaalinen ohjaamo, mitä tahansa ... :)

varaciro

Lukematon viesti by varaciro »

millaisia ​​asioita sinä kohdannut?

Rolando

Lukematon viesti by Rolando »

kun aloitan fsx, minun on napsautettava pois viestit: virhe Concorde britishin alustuksessa ja 2 kohtauksen virheet. Kuinka voin ratkaista nämä 3 ongelmaa?

Gh0stRider203

Rolando kirjoitti:kun aloitan fsx, minun on napsautettava pois viestit: virhe Concorde britishin alustuksessa ja 2 kohtauksen virheet. Kuinka voin ratkaista nämä 3 ongelmaa?
En ole aivan varma, mitä virheilmoitus sinun saada, mutta se kuulostaa melkein teillä useita kopioita lentokoneen asennettu. Poistaminen 1 niistä ratkaisisi että.

Rolando

Kiitos vastauksestasi. En ole varma, miten se tehdään. Tein lataa Conncords uudelleen, mutta asentaja ei oikein poista asennettu versio ennen uuden asentamista. Ongelma on sama. Vai luulet minun täytyy deinstall Concords kokonaan ja sitten ladata ne?

Gh0stRider203

Rolando kirjoitti:Kiitos vastauksestasi. En ole varma, miten se tehdään. Tein lataa Conncords uudelleen, mutta asentaja ei oikein poista asennettu versio ennen uuden asentamista. Ongelma on sama. Vai luulet minun täytyy deinstall Concords kokonaan ja sitten ladata ne?
Haluan poistaa Concorden (t) kokonaan, lataa FSX katso, jos se antaa sinulle viestin, ja jos se ei ole, asenna se ja katso, mitä tapahtuu.

Rolando

Kiitos ideasi. Tein seuraavat:
- poista konsordit kokonaan (ne eivät olleet näkyvissä) fsx), mutta viesti oli sama!
- Olen myös yrittänyt käynnistää tietokone, mutta sama viesti
- Latasin concordes uudet ja asentaa ne, sama viesti
Outoa, no? En tiedä miten voin poistaa että väärän viestin.

Gh0stRider203

Oletko tarkistanut, että Aircraft kansio varmista, että ne menneet?

(Omassa tapauksessa se on B: Ohjelmatiedostot (x86) Microsoft GamesMicrosoft Flight Simulator XSimObjectsAirplanes)

Muuta kuin että en tiedä mitä sanoa.

voit lähettää kuvakaappaus virheen? joka voisi auttaa minua hieman. :)

btw .. Kiitos kärsivällisyydestä tässä. Tiedän, että olet luultavasti aivan yhtä turhautunut (ellei enemmän) kuin minua. Mikään Vihaan yli tavaraa ei toimi.

Rolando

sanoma on saksaksi (olen sveitsiläinen), se tarkoittaa tarkalleen: virhe, kun brittiläinen concorde-ohjelmisto käynnistetään. mutta se ei ole suuri ongelma, koska lentokoneet lentävät täydellisesti. Minulla on vain napsautus enemmän, kun aloitan fsx...

niin, kiitos paljon apua. jos olisi ratkaisu myöhemmin, ota yhteyttä minuun.

Ystävällisin terveisin

Rolando, sveitsiläinen asuu Thaimaa ...

Gh0stRider203

Joka Concorde on? on se yksi sait tästä?

koska se on saksaksi, joka ei olisi ongelma lol sain ystävä, joka puhuu sujuvasti saksaa ^ _ ^

Lähetä vastaus

Palaa sivulle “Flight Simulator X (FSX) + Steam-versio ja Prepar3D v3 asti ”