Lockheed L-1049 Super Constellation

Niitä on tuhansia add-ons verkossa klassikkoa varten FSX että Prepar3D v1 - v3. Nouse mistä päin maailmaa tahansa, lentämällä joitain maailman ikonimmista ilma-aluksista mihin tahansa 24,000 XNUMX: sta määräpaikasta.
PAYSON

Lukematon viesti by PAYSON »

Mikä salaisuus lentävät tämän tason yli 5-6 minuutissa täydellinen moottorihäiriö? Ei vain yksi moottori kerrallaan, mutta kaikki kerralla. Olen aina ollut paikka sydämessäni niitä, varsinkin kun täysin tummansininen harmaa, recon tyyppi (isolla spinning tutka levy) voisi lentää talomme ulos Naval Air Station isäni oli sijoitettu.

Rolando

Lukematon viesti by Rolando »

Minulla on sama ongelma ja myös ystäväni. On yksi erinomainen ratkaisu: normaali tähdistö (ei Super) lentää ilman virheitä ...

PAYSON

Kiitos vastauksesta. Tiedän, että se on käyttöohjeessa ("lue minulle" -kohdassa, ettei saa ylittää tiettyä kierrosluvun käyttöä lentoonlähdön jälkeen, mutta se on mahdotonta .... se vain putoaa maahan; tarvitsee kaiken voiman Pysy ajan tasalla. Nyt minun on vain selvitettävä, kuinka jakaa pikselit kanssasi.
Jälleen kerran, kiitos PAYSON

Gh0stRider203

Lukematon viesti by Gh0stRider203 »

Avasitko kopan läpät?

PAYSON

Vain kokeillut avoin kopan läpät .... jälkeen verryttely hän nousi hitaasti 4K, teki kääntyä takaisin tukikohtaan. Kahdeksan osaksi lennon, alipainemittarit alkoi mennä alhainen yksitellen. Soooo, kun 8 minuuttia, hän putosi kuin kivi. Mutta, hei, se on ennätys. Kiitos info vaikka arvostan sitä.

Gh0stRider203

Olen "muutama" FB-ryhmä FSX. Kysyn sinulta :)Jopa saanut muutamia ystäviä, jotka ovat taitavia purjehtii B-17, niin minä tarkistaa nekin :)Connie on seuraava lintu Olen lisäämällä VA laivaston, kun saan loput meidän lintujen maksettu pois.

Sain nyt riittää maksamaan 767-200ER, joka jättää kaksi 748F ja kaksi 772LR. 744LCF ja 748 ovat tärkeimpiä rahankäyttäjiämme, vaikka 772LR, kun sopiva hyötykuormalento tulee esiin, voi tuoda melko suloisen palkkakertojen lol. Itse asiassa seuraava kunnollinen on vasta elokuussa ja tietenkin siihen mennessä, minulla pitäisi olla kaikki linnut maksoivat lol

PAYSON

Wow Ghost ... kuulostaa hyvältä ja kiitos huolestumisesta. Aaaaah, B-17. Minä yleensä ratsastan yhdessä mahdollisuuksien mukaan. Jos saat koskaan mahdollisuuden ajaa nimellä "The Aluminium Overcast", tee se. (jos et ole jo tehnyt) Hänet rakennettiin myöhään sodassa ja vietiin Englantiin. Kuten kohtalo saisi, sota päättyi hänen saapuessaan. Joten, ei koskaan käytetty sodan ponnisteluissa. Se on aivan upea sisältä ja ulkoa. Kaikki puiset kulkutiet ja hännänkärryvaunut, joita ei ole koskaan käytetty. Katso se linjalta nähdäksesi, missä se kiertää. Jos saat kyydin, ole ensimmäinen jonossa (tein ja sain nousta ja laskeutua hyppyistuimelle heti ohjaajan takana) ja tuo ehdottomasti hyvä kamera.
Terveisin, PAYSON

tnig

Lukematon viesti by tnig »

Connien README-tiedostosta. Seuraa näitä ja saat hyvin. Sinun täytyy säätää PROP oikean kierrosluvun varalta, jotta sinut ei tule vaikeuksiin.

(5) Napsauta valintamerkkikuvake simicon kutsua yksityiskohtainen tilaikkunassa
osoittavat olennaisten moottorin ja lento lukemien.

(7) moottorihäiriö todennäköisesti tapahtuu, kun moottoreita toimi
2800 + RPM pidemmän aikaa (varo tätä erityisen
lentoonlähdön jälkeen) tai jos Spark ohjaus = etukäteen 2400 + RPM. Riippuen
korkeudesta, moottorit voivat epäonnistua kolmesta viiteen minuuttia. Käytä
Prop pitch master vipu tai Engine piki simicon säätää RPM kuin
tarvitaan nykyiseen lennon tilanne (katso tarkistuslista). on
Status paneeli, moottori hv lukemaksi käytetään seuraavia värikoodeja:

valkoinen - OK, ei moottorihäiriön vaaraa;

keltainen - nykyinen tehoalue aiheuttaa vahinkoa, jos jätetään liian pitkä
tässä kokoonpanossa (jälkeenkin kuristamalla takaisin tai säätämällä
RPM se pysyy keltaisena kunnes sisäinen moottorihäiriö
Laskuri on takaisin nollaan (voi kestää pari minuuttia)

punainen - vaaditaan välitöntä toimintaa - pienennä kaasu- ja tukipilareita.

PAYSON

tnig .... kiitos tiedoista, mutta yksi kysymys - oletko koskaan todella tehnyt tämän? Ei loukkausta, mutta yritin sitä enkä koskaan kiipeä kiitotien lämmittelystä yli 1200 jalkaa. Se on luultavasti vain minä, mutta se on ainoa, jolla minulla on ongelmia (35-45 lentokonetta tältä alueelta). Se sisältää joitain suurimmista boeingista, lockheedistä tai venäläisten tarjoamista. Luulen että tapasin otteluni ja se mursi minut. Luulen, että "brand x" tarjoaa yhden. Annan sen mennä, jos epäonnistun (RIP), sano vaimolleni, että hän oli oikeassa.
Jälleen kiitos ja terveisin, PAYSON

Gh0stRider203

joka tekee tästä Super Connie? Saatan joutua katsoa sitä itse lol

Lähetä vastaus

Palaa sivulle “Flight Simulator X (FSX) + Steam-versio ja Prepar3D v3 asti ”