Lentokoneen suositukset

Niitä on tuhansia add-ons verkossa klassikkoa varten FSX että Prepar3D v1 - v3. Nouse mistä päin maailmaa tahansa, lentämällä joitain maailman ikonimmista ilma-aluksista mihin tahansa 24,000 XNUMX: sta määräpaikasta.
JanneAir15

Lentokoneen suositukset

Lukematon viesti by JanneAir15 »

Hei! Minulla on jälleen kysymys. Haluan Airbus A380in, mutta niitä on monia (payware ja freeware). Haluaisin tietää, kenen pitäisi saada. Sillä ei ole väliä, onko se maksullista tai freeware niin kauan kuin se on hyvä.
Ja jos sinulla on myös ongelmia valita hyvä lentokone, lähetä kysymyksesi tähän!

Olen jo löytänyt tämän sivun. Mutta minulla on vielä yksi kysymys tästä koneesta. Voitko lisätä siihen mukautettuja maksuja?

Airbus A380-800 VC
Linkki: http://www.rikoooo.com/downloads/viewdownload/6/560

- JanneAir15

Dariussssss

Lentokoneen suositukset

Lukematon viesti by Dariussssss »

Käytän myös sitä, eikä se ole lainkaan. Yritin asentaa lisää maksaja, mutta jostain syystä se ei toiminut ... ehkä olin väärässä jossakin.

Gh0stRider203

Lentokoneen suositukset

Lukematon viesti by Gh0stRider203 »

Dariussssss kirjoitti:Käytän myös sitä, eikä se ole lainkaan. Yritin asentaa lisää maksaja, mutta jostain syystä se ei toiminut ... ehkä olin väärässä jossakin.
muutitko air.cfg-tiedostoa myös?

Dariussssss

Lentokoneen suositukset

Tein, mutta silti asennettu väri ei näyttänyt ... en tiedä miksi.

JanneAir15

Lentokoneen suositukset

Luulen tiedän miksi. Tämä kone on alun perin tarkoitettu FS9: lle. Saitko oikean liverityksen tälle koneelle? Katsoin Project Airbus -sivua ja siellä on A380 FS9: lle (sama taso kuin tällä sivulla, mutta sitä on muokattu FSX) joten en ole varma mitä sinun on tehtävä saadaksesi maksarakot toimimaan kunnolla. Yritän tehdä jotain saadakseen maksasairaudet toimimaan ja kerron sitten täällä.

Ystävällisin terveisin
- JanneAir15

Dariussssss

Lentokoneen suositukset

Odotan sitä. Samoin täällä yritetään uudelleen.

Kippis

Dariussssss

Lentokoneen suositukset

Joten, siellä sinulla on se. Pystyin asentamaan väylän '' meidän '' A380: een ja se toimii.

Tapa tehdä tämä ... Ensin etsi ja lataa vain A380-rakenne, jonka haluat asentaa. Löydät paljon niistä Avsimista. Laita tekstuurikansio PA A380 -kansioon, avaa ja muokkaa lentokoneiden .cfg-tiedostoa. Varmista, että tekstuuri on yhteensopiva simsi, tässä tapauksessa FSX.

Kippis

JanneAir15

Lentokoneen suositukset

Ok, kiitos, että yritän.

Gh0stRider203

Lentokoneen suositukset

Lukematon viesti by Gh0stRider203 »

JanneAir15 kirjoitti:Luulen tiedän miksi. Tämä kone on alun perin tarkoitettu FS9: lle. Saitko oikean liverityksen tälle koneelle? Katsoin Project Airbus -sivua ja siellä on A380 FS9: lle (sama taso kuin tällä sivulla, mutta sitä on muokattu FSX) joten en ole varma mitä sinun on tehtävä saadaksesi maksarakot toimimaan kunnolla. Yritän tehdä jotain saadakseen maksasairaudet toimimaan ja kerron sitten täällä.

Ystävällisin terveisin
- JanneAir15
hyvä saalis! En ajatellut sitä

Lähetä vastaus

Palaa sivulle “Flight Simulator X (FSX) + Steam-versio ja Prepar3D v3 asti ”