Window minimointi / maksimointi ongelma

Niitä on tuhansia add-ons verkossa klassikkoa varten FSX että Prepar3D v1 - v3. Nouse mistä päin maailmaa tahansa, lentämällä joitain maailman ikonimmista ilma-aluksista mihin tahansa 24,000 XNUMX: sta määräpaikasta.
JanneAir15

Lukematon viesti by JanneAir15 »

Hei! Kun minimoin FSX ikkuna (se on ikkunatilassa) ja etsin jotain, mutta sitten haluan palata takaisin FSX ja maksimoin ikkunan, mutta sitten kaikki menee mustalle. Ei ole mitään tai on vain joitain kuvioita. Auta minua tässä! Minulla on myös tämä ongelma vain payware-koneilla (PMDG 777, Aerosoft Airbus -paketti) ja simulaattori on FSX Kiihtyvyys. Yritän laittaa myös kuvia.

- JanneAir15

Gh0stRider203

Lukematon viesti by Gh0stRider203 »

Olen ollut tätä ongelmaa muutaman kerran, Itseeni. joskus jos en muuttaa näkymää, joka auttaa, tai odota muutama minuutti se tulee tyhjentää itsensä.

Colonelwing

Lukematon viesti by Colonelwing »

Hyvää päivää Janne ,,

Se tapahtuu minulle, kun PMDG B737NGX on päällä FSX Kiihdytys GOLD ja kun käytin Key AltGr -näppäintä Enter-näppäimen avulla, minimoidaksesi ikkunani Sim-näytöstä ikkunaan, se ei voinut toimia kunnolla, musta näyttö kuin sinun. Mutta jos teen samoin ei-payware-lentokoneilla, se kaikki toimii hyvin ilman ongelmaa.

JanneAir15

Lukematon viesti by JanneAir15 »

Oikeastaan ​​jo ratkaissut tämän. Kukaan muu ottaa tämän ongelman mennä tätä linkkiä: http://c-aviation.net/fsx-tweak/fsx-cfg-tweak-guide/
Lataa sieltä "UIAutomationCore.dll" ja lisää "HIGHMEMFIX = 1" fsx.cfg. Se auttoi minua. Löydät fsx.cfg-kansio% appdata% / Microsoft /FSX

- JanneAir15

Colonelwing

Lukematon viesti by Colonelwing »

Hyvä linkkitiedot ,,, varten FSX
Millä se on mainittu mainitun sivustolinkin, jos olet FSX STEAM et tarvitse tätä tiedostoa.

UIAutomationCore.dll - dll-kirjastotiedosto, joka parantaa 32-sovelluksen suorituskykyä 64-bittisissä järjestelmissä. Sinun on ladattava sille paikka tärkeimmistä FSX kansio OOM-virheiden estämiseksi (muun muassa). Ei tarvita FSX Steam Edition.

Lähetä vastaus

Palaa sivulle “Flight Simulator X (FSX) + Steam-versio ja Prepar3D v3 asti ”