Vain kysymys

Niitä on tuhansia add-ons verkossa klassikkoa varten FSX että Prepar3D v1 - v3. Nouse mistä päin maailmaa tahansa, lentämällä joitain maailman ikonimmista ilma-aluksista mihin tahansa 24,000 XNUMX: sta määräpaikasta.
Dariussssss

Vain kysymys

Lukematon viesti by Dariussssss »

Tämän pitäisi olla hyvin yksinkertainen kysymys ... tai ehkä ei. Olen Airbus-fani, myönnän sen. Ja siitä lähtien, kun tapasin ensimmäistä kertaa lentosimulaattoreita, kyseinen lentokonevalmistaja oli suosikkini. Joten FGFS: ssä, FS2004: ssä ja nyt sisään FSX, tuskin mitään hyvää ja luotettavaa Airbus-konetta ole. On payware-lentokoneita, mutta minulla ei ole siihen varaa.

Kysymys on seuraava: Entä kaksi muuta simsiä,X-Plane että P3D, onko jollekin niistä täysin toimiva ilmainen Airbus-ohjelmisto?

Suurin ongelma, joka minulla on Airbus-koneissa, erityisesti Thomas Ruth A330 / 340 ja PA A380 FSX on se, että PFD: stä puuttuu yksi yksinkertainen asia. IAS-nauha ei näytä sekä ylinopeutta että pysähtymistä, ja itse lentokone ei ole siitä hälyttävä. Ei tapa lentää sitä oikein. Yritän saada kuukausia siitä apua, muttei kukaan kokonaan FSX yhteisö haluaa auttaa minua.

A320: n monikäyttöpakkaus, joka on saatavilla täällä Rikoooossa, on hämmästyttävä, ja haluan vain siirtää joitakin asioita, kuten PFD mainittuihin koneisiin, tai ainakin TR A330iin. Kysyttiin kaikkialla, miten se tehdään ... ja vain hukkaan aikaa.

Palatakseni FGFS: ään on todella viimeinen vaihtoehto, mutta aion tehdä sen mielelläni, jos ei ole muuta vaihtoehtoa.

Kiitos jo etukäteen.

Gh0stRider203

Vain kysymys

Lukematon viesti by Gh0stRider203 »

Jos se ei näy sitä, sinun on voitava muokata ilmaisinalustaa. Minun piti tehdä se CLS DC-10-30F: n kanssa. He ojensivat sinut 4.5K-gallonan polttoaineesta ja alensivat bruttopainopainon selvästi alle sen, mitä se todella oli.

pari tweaks air.cfg-tiedostoon, ja sen pitäisi olla. Nyt voin lentää max-lento-lentoja ei ole ongelma :)

Dariussssss

Vain kysymys

Yksinkertaisesti ei näytä sitä, ja cfg-tiedostossa pysähtymisnopeus on täysin epärealistinen ... 120 kts? Katsokaa joitakin ohjaamon laskeutumisvideoita YT: ssä ja näet, että se on oikeastaan ​​155in ja 160in välillä, joten 120issa ... päädytte uutisiin.

Yritän sitä varmasti.

Kippis

Gh0stRider203

Vain kysymys

Aion tarkastella My Dash-8in cfg-tiedostoa ja varmista, että sucker on oikeassa asennossa.

Meillä ei voi olla rajattomasti polttoainetta, kun lennämme ja tankkaamalla ilmaa keskellä.

Dariussssss

Vain kysymys

Lentokoneiden kehittäjät ovat s ... g. :)

Gh0stRider203

Vain kysymys

Onnea saamaan minut kiistelemään kanssanne siitä, että yksi LMAO

Ya tiedät, että olisi mukavaa, jos ihmiset tekisivät nämä koneet Flight Simille, he todella tekisivät jonkin verran tutkimusta ensin. >.>

Luulen, että tulen polttamaan joitakin reikiä taivaalla Mach 2issa Concordessa. NO PROMISES En halua tuhota muutaman tornin matkan varrella

Dariussssss

Vain kysymys

Luulen, että kyseisille kehittäjille riittää, että puhumme vain reaalimaailman lentäjille.

Tietoja A340 PFD -ongelmistani ... hyvin on helppo muuttaa joitakin arvoja ilma-aluksen .cfg-tiedostossa, mutta se ei muuta mitään. PFD ei näytä niin ylinopeutta kuin pysähdyksiä. Sitä pitäisi muuttaa jonnekin VC- tai paneelitiedostoissa, eikä minulla ole aavistustakaan siitä, miten se tehdään.

Olin niin vihainen tämän takia, että asensin itse asiassa FGFS: n ja A346: in. Vielä pahempaa pettymystä, en voi edes aloittaa sitä siellä, joten takaisin FSX ja kamppailevat korjaamaan tuon PFD.

Colonelwing

Vain kysymys

Lukematon viesti by Colonelwing »

Olin niin vihainen tämän takia, että asensin itse asiassa FGFS: n ja A346: in. Vielä pahempaa pettymystä, en voi edes aloittaa sitä siellä, joten takaisin FSX ja kamppailevat korjaamaan tuon PFD.

Dariussssss ,,,

kun taas taistelu, pettymys hetki, on kaiken tämän suhteen myönteinen asia, opit.
Se ei ole aina helppo oppia tässä elämässä, olen samaa mieltä, mutta vuokrannut yrityksesi yrittää ratkaista ongelma.
ja tämä on reitin suunta onnistuneeseen hetkeen ...

Dariussssss

Vain kysymys

Hei Colonelwing, mikä on?

No, älä toimi näin kanssani, ainakin ilman Air Simsiä. Jos jokin ei toimi, se menee suoraan roskakoriin. Älä halua tuhlata aikaa ja hermoja siihen.

Todellisessa elämässä sopia, että koko elämäni on taistelu, mutta se on toinen tarina, ei tätä paikkaa.

terveiset

Gh0stRider203

Vain kysymys

hyvin, sinun tarvitsee vain katsoa Wikipediaa, kun on kyse lentokoneiden tiedoista, rehellisesti ... ainakin kaupallisiin tarkoituksiin.

Lähetä vastaus

Palaa sivulle “Flight Simulator X (FSX) + Steam-versio ja Prepar3D v3 asti ”