Fsnd ILS kurssiasetus?

Niitä on tuhansia add-ons verkossa klassikkoa varten FSX että Prepar3D v1 - v3. Nouse mistä päin maailmaa tahansa, lentämällä joitain maailman ikonimmista ilma-aluksista mihin tahansa 24,000 XNUMX: sta määräpaikasta.
ricsmi

Fsnd ILS kurssiasetus?

Lukematon viesti by ricsmi »

Hei vielä kerran. :P

Olen ladannut parannetun ohjaamon 747: lle ja sen todella mukava, mutta ainoa ongelma, jonka minulla on, kun haluan perustaa ILS: n purkamisen, ei näytä olevan mitään keinoa asettaa kurssin otsikkoa, Edellisestä ohjaamosta asetat sen nav-näytön kautta, mutta koska uudella on gpws-järjestelmä, se ei ole siellä.

Miten teet sen?

(Muokkaa) Se on tämä. http://www.rikoooo.com/downloads/viewdownload/55/568

Kiitos kaverit. :D

Gh0stRider203

Fsnd ILS kurssiasetus?

Lukematon viesti by Gh0stRider203 »

En yleensä vaivaudu tietenkin kuin silloin, kun se on lukittu ILS: hen, koska se ohjaa itseään alaspäin.

Sinun on vain asetettava NAV1 oikeaan taajuuteen ja vaihdettava Nav-tila GPS: stä NAV: iin (minulla on CTRL + SHIFT + N), joten minun ei tarvitse käyttää hiirtä.

Ja tietenkin muuttaa navigointi lähestymistapaa

ricsmi

Fsnd ILS kurssiasetus?

Lukematon viesti by ricsmi »

Oi ok, minä ihmettelin kurssin asetusta, hyvä tietää, että se merkitsee vähäisempiä svengauksen aikana. XD

Gh0stRider203

Fsnd ILS kurssiasetus?

Lukematon viesti by Gh0stRider203 »

joo, olen juuri asettanut Nav 1: n oikeaan taajuuteen, ja kun olen eh .... 20 metrin päässä lentokentästä ja rivissä kiitotien kanssa (pidän pitkistä lähestymistä) ja noin FL300: ssa, käännän sen GPS: stä Naviin, ja JOS "pallot" ilmestyvät, käännän sen VOR LOC: lta (ainakin luulen, että se sanoo LOL Olen CS C-130: ssa tällä hetkellä lol), APP: lle ja annan sen opastaa Minä sisään. JOS olen liian korkea, pudotan korkeuteni, kunnes ALT HLD -valo sammuu missä vaiheessa, olen vain mukana kyydissä lol

Lähetä vastaus

Palaa sivulle “Flight Simulator X (FSX) + Steam-versio ja Prepar3D v3 asti ”