Concorde

Niitä on tuhansia add-ons verkossa klassikkoa varten FSX että Prepar3D v1 - v3. Nouse mistä päin maailmaa tahansa, lentämällä joitain maailman ikonimmista ilma-aluksista mihin tahansa 24,000 XNUMX: sta määräpaikasta.
Gh0stRider203

Concorde

Lukematon viesti by Gh0stRider203 »

Tämä koskee "Concorde RW -työkalua FSX & P3D"

Kaikella rehellisesti, minun pitäisi antaa tämä lentokone valtava F-.

Niin paljon kuin minä rakastan Concordea, yksi, josta puuttuu, on 100% toimiva Concorde. Tällä nimenomaisella on kamala maapalvelu, se jäätyy, kun lataat sen, jäätyy lennon aikana, onko moottorit katkaistu lennon aikana aiheuttaen putoamisen hallitsemattomasti FL550: sta (juuri niin tapahtuisi kahdesti lennolla Heathrowista Jacksonvilleen), ja sitten kun laskeudut ... No, saat jopa hullua maahuolintaa.

Minun on myönnettävä, olen yllättynyt, että he jopa julkaisivat tämän asian yleisölle nykyisessä tilassaan. JOS tämä olisi payaver-lintu, on sanomattakin selvää, että ihmiset vaatisivat hyvityksiä ja yrityksen maine siirtyisi nopeasti vessaan.

Sanon, että olen pettynyt, mutta jopa se on eeppinen epämääräisyys :(

bobyor

Concorde

Lukematon viesti by bobyor »

Minulla ei ole mitään ongelmia Concorden jäätymisessä milloin tahansa, ja maahuolinta ei toimi. Muista, että Ctrl-J on oletuspainike.
Ongelma loppumassa polttoaine ja putosi taivaalta on, koska ei ole käsikirja FE (lentomekaanikko) paneeli. Oikea asetus polttoainesäiliöt on asetettava oikein polttoaineenkulutusta, polttoainesäiliö käyttö ja massakeskiö muutoksia. Valitettavasti minulla ei ole minkäänlaista käsikirjaa, ja minulla on vain osittainen menestys yrittää selvittää oikeat asetukset itse.

Lähetä vastaus

Palaa sivulle “Flight Simulator X (FSX) + Steam-versio ja Prepar3D v3 asti ”