Airbus A320 Family Mega Pack FSX

Niitä on tuhansia add-ons verkossa klassikkoa varten FSX että Prepar3D v1 - v3. Nouse mistä päin maailmaa tahansa, lentämällä joitain maailman ikonimmista ilma-aluksista mihin tahansa 24,000 XNUMX: sta määräpaikasta.
sporxnumx

Lukematon viesti by sporxnumx »

Hi Rikooo hauduttaa!
Olen simmannut hyvää 15-vuotta ja tämän on oltava paras ilmainen paketti missä tahansa! mutta.......
Haluaisin ajatella, että olen melko varma kaikesta simmeristä, mutta en voi saada tätä pakettia toimimaan aghhh!
Haluan kiittää kavereita, jotka ovat koonneet tämän paketin. Tässä oleva Cold & Dark on saanut minut todella kettuon, olen kokeillut kaikkea, FSX-SP2 on asennettu, mutta jokainen mittari, paneeli, painike on täysin kuollut, ctrl + e kaikki ..... voisiko tämän paketin valmistajat tehdä korjauksen niin, että se ei ole Cold & Dark, olen huomannut, että monet ihmiset on sama ongelma, se olisi minun kaikkien aikojen paras joululahja Kiitos! (ps on asentanut 3 kertaa ilman onnea)

sporxnumx

hieman disapointed ei ole apua tässä foorumissa :(

Dariussssss

Lukematon viesti by Dariussssss »

Hei.

Sinun on tehtävä muutoksia, jotka kuvataan kyseisen paketin lataussivulla.

On selvästi selitetty, mitä tehdä, jotta tämä toimisi. Jos teit kaiken oikein, sen pitäisi toimia. Et myöskään maininnut, että sinulla on FSX SP2 on asennettu oikein, koska se on pakollinen. Monet asiat eivät yksinkertaisesti toimi ilman sitä. Voi myös olla, että sitä ei ole asennettu oikein. Monet ihmiset valittavat siitä, mutta suurin osa heistä jätti vaaditut vaiheet.Myös voi olla, että sinun FSX on rikki, joten tarkista että.

Joten luo oletuslento, valitse haluamasi lentokone, aseta se haluamallesi lentokentälle. Sammuta kaikki, ja tarkoitan kaikkea, tallenna se oletusasetukseksi. Mene nyt FSX cfg-tiedosto.En tiedä, mikä käyttöjärjestelmä on tietokoneellasi, joten en tiedä missä se on. Lisää PÄÄ-osioon tarvittava rivi ja tallenna se.

Kuin aloita FSX ja yritä uudelleen.

terveiset

3201907

Lukematon viesti by 3201907 »

A320-paketti on hämmästyttävä, erityisesti ilmaisohjelmille, ja nyt se sisältää Honeywell FMC: n. Lennän sitä hyvin, hyvin usein, koska se on erittäin hyvä FPS: ssä ja vaikka se ei ole "Study Level", se tarjoaa silti kunnollisen määrän sopivia tuotteita, kuten käynnistys, polttoainepumput jne.

Olen asentanut tämän paketin kolme (3) kertaa tietokoneiden vaihdon ja päivityksen jälkeen FSX että P3D ja minulla ei ole koskaan ollut ongelmia. Jokin täytyy olla vialla lopussa?

sporxnumx

Kiitos kaikesta avusta! Sain vihdoin sen töihin yeeeeaaah
Käytän ikkunoita 10, jolla on suora 12, joten muutin sen suoraan X10: ksi ja kaikki näyttää nyt toimivan
lukuun ottamatta navigointivaloja, mitä tahansa ideoita kukaan? ehkä tämä korjaus toimii muille, joilla on ongelmia
Kiitos hienosta sarjasta!

storminnorman3

Lukematon viesti by storminnorman3 »

Miksi minulla on aina vaikeuksia käynnistää No 2 -moottori kaikessa tässä laivastossa? käytän FSX Steam-versio

3201907

Lukematon viesti by 3201907 »

Varmista, että kun käynnistät "Moottori 1", vaihda ilmaus "Moottorit" -asentoon .... sitten sytytä "Moottori 2"

LX_96

Lukematon viesti by LX_96 »

Joka kerta, kun haluan aloittaa koneen, moottorit sammuvat. Sitten minun täytyy käynnistää ne uudelleen.

pieterburner

Lukematon viesti by pieterburner »

Hyvää päivää Toivottavasti joku voi auttaa minua. Asensin tämän paketin ja nautin siitä kovasti, minulla on kuitenkin vain yksi ongelma. Seuraamalla käynnistysvaihetta askel askeleelta ohjeessa kuvatulla tavalla, kaikki ei ole ok, mutta kun nousen ja V2: n jälkeen kaikki moottorit sammuvat ja sitten lataa vapaa lento uudelleen ja toista kaikki samoin, aloitan ilman ongelma. Minulla on vaikeuksia ampua kaikkea, mutta ei iloa

Dariussssss

Lukematon viesti by Dariussssss »

On selkeästi kuvattu, mitä tehdä, mitä muuttaa sim-laitteeseesi, jotta virhettä ei aiheutuisi.

Mutta tässä se on jälleen:

TÄRKEÄÄ: Airbus ilmestyy Cold & Dark-tilassa (moottorit ja instrumentit sammutettu). Lue François Dorén täydellinen käyttöopas, joka sisältyy Bleedsin käynnistysmenettelyn tuntemiseen. Kirjoittaja sallii edelleen CTRL + E-toiminnon käynnistää moottorit automaattisesti Fly By Wire -tilassa "NORMAL LAW" -tilassa.

TUNNETUT VIKAT: Jos yläpuolella oleva paneeli ei näy, tarvitset FSX-SP2. Kaikki paneelit vaativat vähintään FSX-SP2 tai FSX-Acceleration tai FSX Steam Edition tai Prepar3D ...

Jos lentosi ei ala kylmässä ja pimeässä tilanteessa tai jos moottori sammuu heti lentoonlähdön jälkeen, tämä johtuu siitä, että oletuslento on alkuperäinen oletuslento FSX, jossa ULM lentää "Friday harbor".

Ongelman ratkaisemiseksi sinun tarvitsee vain luoda lennon valitsemallesi tasolle ja valitsemasi lentoaseman ollessa ladattava, sammuta kaikki ilma-aluksen järjestelmä (moottorit, akku, sytytys) ja tallenna lentokone valitsemalla valintaruutu "Tallenna lento" -ikkunassa "Tee tämä oletuslento".

Sitten lopeta FSX.

Avaa tiedosto FSX.CFG (Notepadilla):
Jos käytössäsi on Vista tai Seven tai Windows 10 "C: - Käyttäjät - käyttäjätunnus - App Data - Roaming - Microsoft - FSX"
jos olet Windows XP: ssä "C: - Asiakirjat ja asetukset - käyttäjätunnus - Sovellustiedot - Microsoft - FSX"

Lisää [MAIN] -osiossa rivin: DisablePreload = 1

Käynnistä uudelleen FSX, ongelma korjattu.

Lähetä vastaus

Palaa sivulle “Flight Simulator X (FSX) + Steam-versio ja Prepar3D v3 asti ”