Boeing 777-200ER

Niitä on tuhansia add-ons verkossa klassikkoa varten FSX että Prepar3D v1 - v3. Nouse mistä päin maailmaa tahansa, lentämällä joitain maailman ikonimmista ilma-aluksista mihin tahansa 24,000 XNUMX: sta määräpaikasta.
brumoli

Boeing 777-200ER

Lukematon viesti by brumoli »

Kuinka voin muuttaa 777: n lentokoneen CFG-tiedostoja uuden oven lisäämiseksi, avaamiseksi ja sulkemiseksi.
Käytän myös FSDT: n GSX: ää ja se tarjoaa ruokaa tarjoavan vaihtoehdon, joka näyttää catering-kuorma-autojen vetävän ilma-alukseen ja käyttävän koneen oikealla puolella olevia hätäovia ruuan lastaamiseen. Ovet on tietenkin avattava. 777: tä ei ole määritetty viidelle ovelle, vain 5. Lisäsin viidennen oven CFG-tiedostoon, mutta mikään ei muuttunut. Onko tämä muutos mahdollista, jos niin, miten. Jokainen ehdotus on erittäin tervetullutta.

capken83

Boeing 777-200ER Lataa

Lukematon viesti by capken83 »

Latain tietokoneelleni 777 Ultimate-paketin ja poimin zip-tiedoston ja asensin sen FSX Steam-versio. Lentokone ei ilmesty minuun FSX ohjelmoida. Minulla on 777 tiedostoa höyrykansiossa, mutta yhtään FSX kansio.

chrbla2

Boeing 777-200ER

Lukematon viesti by chrbla2 »

Olen viime aikoina yrittänyt lentää tälle koneelle autopilotin avulla, että minun on vain löydettävä, että autopilotti ei näytä sanovan olevan kytkettynä. Jopa käytän autopilottiohjelmistoa, olen valinnut autopilotin ruudun sekä lentosuunnitelman automaattisesti. Onko tämä virhe õhus.cfg-tiedostossa ja jos on, kuinka voin korjata sen, jotta tämä lentokone lentää niin kuin sen on tarkoitus. Nyt minun on huomautettava, että olen lentänyt muita lataamiasi lentokoneita, ja yleensä kun autopilotin pääkytkimeen osuu, on hiljaisuus, kun autopilotti on päällä ja ääni laukaisee, kuten sen oletetaan tapahtuvan, kun autopilotti katkeaa.

astra_mewnie

Boeing 777-200ER

Lukematon viesti by astra_mewnie »

sillä on myös väärä polttoainevirta-asetus, joten Boeing 777-200ER voi lentää jopa ~ 13000 nm: iin täydellä polttoaineella, mikä pilaa realismin ollenkaan

Captain747

Bromel-lisäovi Boeing 777-200ER -laitteelle

Lukematon viesti by Captain747 »

Oman kokemukseni mukaan sitä ei voida tehdä, koska se on rakennettu malliin (mdl-tiedosto). Vain mallin luoja voi muokata tasoa uudelleen. Ehdotan, että otat hänen kanssaan yhteyttä mahdollisuuksien mukaan.

brumoli

Kiitos ehdotuksesta. Yritin löytää ilma-aluksen luoja ilman onnea. Voitko ehdottaa, mistä löysin hänet.
Kiitos.

Captain747

Hei Bromel, tein vain asentaa POSKY Boeing 777-200LR. Tämän mallin avulla pystyin muokkaamaan Air.Fileä luodaksesi täydellisen lentokonfiguraation. Aluksi huomasin, että lentokoneen noustessa se menetti nopeuden ja oli taipuvainen menemään putoukseen nopeudella 1500 jalkaa p / m. Nyt se voi nousta nopeudella 2000ft p / m menettämättä nopeutta. Asensin myös Pky_utility-yksikön, joten nyt on avautumassa viisi ovea yhdessä rekka-autojen ja lastin kanssa. Maalasin myös portaat ja catering-kuorma-autot uudelleen lentoyhtiöni (EL AL) mukaiseksi.
Liitteet
3Doors.jpg
3Doors.jpg (32.34 KiB) Katsottu 1741 kertaa

brumoli

Kiitos vastauksesta, se kuulostaa täsmälleen siltä, ​​mitä etsin.
Mikä on PKY-apuohjelma ja mistä löydän sen.
Kiitos vielä kerran avustanne.

Captain747

POSKY: ta ei valitettavasti enää ole. Haluaisin lähettää mittarin sinulle, mutta se on 7.8mb ja liian suuri tekemään se täällä. Mietin, voinko vain ladata Rikoooo-sivustoon, jos he hyväksyvät sen?
Liite PKY Utility.jpg ei ole enää käytettävissä
Liitteet
PKYUtility.jpg
PKYUtility.jpg (45.07 KiB) Katsottu 1741 kertaa

Captain747

Napsauta vain tätä linkkiä https://simviation.com/1/download-file? ... leId=56118 tai kirjoita selaimeesi. Toivon, että en ole vaikeuksissa tästä.

Lähetä vastaus

Palaa sivulle “Flight Simulator X (FSX) + Steam-versio ja Prepar3D v3 asti ”