Vesipaine Boeing 777-300 ER

Niitä on tuhansia add-ons verkossa klassikkoa varten FSX että Prepar3D v1 - v3. Nouse mistä päin maailmaa tahansa, lentämällä joitain maailman ikonimmista ilma-aluksista mihin tahansa 24,000 XNUMX: sta määräpaikasta.
minimx24

Lukematon viesti by minimx24 »

Hei!

Mietin, voitko auttaa minua.

En ymmärrä, miksi Ecam-järjestelmässä minulla on keltainen "hydraulinen paine Sys C" -viesti ja vika yläpaneelissa. (anteeksi kuvasta, mutta hän on ylisuuri).
Joku voi auttaa minua tässä virheessä?
Lentän normaalisti airbusilla eikä minulla ole koskaan ollut tätä ongelmaa aikaisemmin. Kiitos avusta!
Lisäksi, jos on mahdollista, että sää on näytöllä? Freeware tai payware on hieno.

Kiitos ja pidä hyvää iltaa!

Hei!

Je souhaiterais savoir si vous pouviez m'aider. :)
Je comprends pas pourquoi sur l'ECAM j'ai le viesti Hydr paine en newe avec vika yläpuolella paneeli. (je peux pas mettre la valokuva-auto tai vastaava)
Quelqu'un de caler sur Boeing? J'ai pas eu cecème sur A320.
De plus, tallenna vous ja mahdollista d'intégrer kautta FSX höyry ja mahdollinen ilmainen tutka Météo?

Merci kaata votre retour et bonne soirée :)

Dariussssss

Lukematon viesti by Dariussssss »

Hei ja tervetuloa.

Se on tunnettu virhe tästä lentokoneesta. Voit kuitenkin kokeilla 777-200ER-pakkausta, joka toimii todella hienosti.

Säätutkasta ... et ole varma, ehkä Eric, hän on täällä pomo, voi auttaa tässä. Tai joku muu, on enemmän teknisiin juttuihin.

Kippis

minimx24

Lukematon viesti by minimx24 »

Kiitos Dariussssss!

Lähetä vastaus

Palaa sivulle “Flight Simulator X (FSX) + Steam-versio ja Prepar3D v3 asti ”