David Maltby BAC 1-11

Niitä on tuhansia add-ons verkossa klassikkoa varten FSX että Prepar3D v1 - v3. Nouse mistä päin maailmaa tahansa, lentämällä joitain maailman ikonimmista ilma-aluksista mihin tahansa 24,000 XNUMX: sta määräpaikasta.
Hasgul

David Maltby BAC 1-11

Lukematon viesti by Hasgul »

Hei, tarvitsen apua. Tiedän, että tämä ei ole paikka täällä, mutta en voi tehdä sitä. En voi lisätä lentokonetta FSX. Yritin kaikkea. Haluan käyttää sitä addon koska se näyttää hyvältä. Lisäksi on myös ohjelma, joka muuntaa uudelleenmaalamisen DDS: ksi? Voisin käyttää apua myös siinä. Yritin tehdä 500-version, mutta en voi lisätä myös VC: tä. Auttakaa. Kiitos :D

Oniel

Re: David Maltby, BAC 1-11

Lukematon viesti by Oniel »

Hei, mistä latait lentokoneen, jonka haluat lisätä simiisi?

Hasgul

Oniel kirjoitti:
30. syyskuuta 2020, 06:44
Hei, mistä latait lentokoneen, jonka haluat lisätä simiisi?
Heidän verkkosivuiltaan DM flight sim. Heillä on myös muita addons kuten DH Comet ja HS Trident, kaveri teki myös fsx alkuperäinen laastari, mutta en pystynyt selvittämään sitä. Laastari on bjoernista. Kiitos

freddielaker 2

Lukematon viesti by freddielaker 2 »

Jos olet tekemässä fsx sinun on varmistettava, että ne on säädetty FSX versiot. Minulla on niitä ja ne toimivat, mutta ylimääräiset tiedostot on siirrettävä oikeisiin hakemistoihin. He ovat edelleen parhaita, ja toivon vain, että Dave voisi tehdä version MSFS: lle, mutta hän jätti kaiken jo kauan sitten. Etsi fsx versiot, jos et löydä niitä, voin jakaa, minulla on koko kokoelma. Jos joku tällä sivustolla tietää tai voi ottaa yhteyttä Daveen, voivatko he kysyä, onko ok päivittää heidät MSFS: lle, koska Just Flight imee! lol (minulla on se myös) Voi .... ja sama pätee koko hänen kokoelmaansa, he työskentelevät FSX

Hasgul

freddielaker 2 kirjoitti:
30. syyskuuta 2020, 20:23
Jos olet tekemässä fsx sinun on varmistettava, että ne on säädetty FSX versiot. Minulla on niitä ja ne toimivat, mutta ylimääräiset tiedostot on siirrettävä oikeisiin hakemistoihin. He ovat edelleen parhaita, ja toivon vain, että Dave voisi tehdä version MSFS: lle, mutta hän jätti kaiken jo kauan sitten. Etsi fsx versiot, jos et löydä niitä, voin jakaa, minulla on koko kokoelma. Jos joku tällä sivustolla tietää tai voi ottaa yhteyttä Daveen, voivatko he kysyä, onko ok päivittää heidät MSFS: lle, koska Just Flight imee! lol (minulla on se myös) Voi .... ja sama pätee koko hänen kokoelmaansa, he työskentelevät FSX
Kiitos. voitko jakaa addons minun kanssani? Käytän Steam Editionia. Olen kiinnostunut myös muista addons kuten DH Comet tai HS Trident. jos sinulla on, voit myös jakaa sen minulle. mielestäni voit jakaa Google Drivesta? ja kerro minulle, jos minun on tehtävä jotain addons. jälleen kiitos paljon. :D

Hasgul

freddielaker 2 kirjoitti:
30. syyskuuta 2020, 20:23
Hei sir, kirjoitan viestiä jos unohdit. jos se on häiriötekijä, ilmoita siitä minulle. voitko jakaa David Maltbyn addons minun kanssani? kun aiot jakaa FSX Alkuperäinen David Maltby addons. Paljon kiitoksia sir ja hauskaa päivää. :D

Oniel

Hei Hasgül, nuo addons että pyytäväsi. Jos ne voidaan ladata Rikoooo-verkkosivustolta tai mistä tahansa addons voi ladata, on parempi ladata ne tai koska kysyt Freddiltä addons hänellä on mielestäni linkkien pyytäminen parempi tapa :)

Hasgul

Oniel kirjoitti:
02. lokakuuta 2020, 15:12
Hei Hasgül, nuo addons että pyytäväsi. Jos ne voidaan ladata Rikoooo-verkkosivustolta tai mistä tahansa addons voi ladata, on parempi ladata ne tai koska kysyt Freddiltä addons hänellä on mielestäni linkkien pyytäminen parempi tapa :)
FS2004: lle on linkki vain rikoooossa. David Maltbyn verkkosivustolla on paljon tiedostoja, joita en voinut selvittää. Fredi sanoo FSX Syntyperäinen addons jotka ovat 100% yhteensopivia. En ole koskaan kokeillut FS2004-linkkejä rikoooolta, mutta tänään yritän. mutta sivulla sanotaan vain FS2004. saattaa toimia, ei ehkä. Kiitos herra. :D

Hasgul

Oniel kirjoitti:
02. lokakuuta 2020, 15:12
heidän verkkosivuillaan on linkki http://www.dmflightsim.co.uk mutta en voi määrittää. tämä on korjaustiedosto FSX:https://sites.google.com/site/fsxstuffb ... s/bac-1-11 se on tehty parempia mittareita varten ja APU on korjattu FSX. Tarvitsen apua asetusten määrittämisessä. En myöskään voi muuttaa tekstuureja dds: ksi. on ohjelma, joka muuntaa sen, mutta en voi tehdä sitä. Tarvitsen apua näissä asioissa. Minua kiinnostaa myös heidän HS Trident ja heidän DH-komeettansa. Tarvitsen apua näiden määrittämiseen. Kiitos herra. :D

Oniel

Hei. Minulla ei ole kokemusta noista kokoonpanoista, mutta voin ehdottaa, että kysyt joitain näistä asennuskysymyksistä foorumissa, joka liittyy haluamaasi simiin addons tuumaa

Lähetä vastaus

Palaa sivulle “Flight Simulator X (FSX) + Steam-versio ja Prepar3D v3 asti ”