IL 76 MD: Ilya Kulikov (Monumentum), Kirill Konovalov, Denis Urban

Microsoft Flight Simulator 2004 (FS2004) on Microsoft Games -studioiden kehittämä videopeli, julkaistu vuonna 2003 tietokoneella. Maailmanlaajuisesti ihmiset pelaavat yhä FS2004-näytöllä vuosikymmeniä myöhemmin.
cruga

Lukematon viesti by cruga »

Hei kaikki
Olen Italiasta ja olen uusi
Latasin joitain addons Rikoooo: sta ja pidän valinnan laadusta satojen joukossa addons tämä sivusto teki.
Viimeisin lataus on uusi IL 76, jonka ovat laatineet Ilja Kulikov (Monumentum), Kirill Konovalov, Denis Urban.
Minusta se on hienoa addon, mutta en voi vahvistaa sitä.
Valitettavasti fs2004 varoittaa ongelmasta joidenkin tiedostojen kanssa käynnistyksen ja kaatumisen aikana.
Ongelma vaikuttaa siltä, ​​että nimi on mallikansion kansiossa, jossa on kyrillisiä merkkejä.
Onko joku sama ongelma ja tietää jonkinlaisen ratkaisun?
Kiitos, kuka tahansa voi auttaa minua tai antaa ehdotuksia ...

Dariussssss

Lukematon viesti by Dariussssss »

Minulla oli sama ongelma sen kanssa, kun käytin FS2004ia.Jos joku Venäjältä käänsi sen, en usko, että on olemassa tapa käyttää sitä.

Se toimii FSX , mutta sitä ei voi käyttää ...

Se ei ehkä ole hieno, mutta poista vain se, kunnes jotkut asiat ovat ratkaistu. Sama asia kaikilla venäläisillä lentokoneilla ... kaikki asiat ovat venäjäksi. . .

terveiset

Gh0stRider203

Lukematon viesti by Gh0stRider203 »

Jos saat minut kuvakaappaukseen, voisin ehkä löytää jonkun kääntämään sen.

cruga

Lukematon viesti by cruga »

Kiitos Dariussssss ja Gh0stRider203

Itse asiassa, kun fs2004 käynnistyy, sanoo, että se ei voi ladata näitä tiedostoja (se käyttää kyrillisiä merkkejä)
Ja kun yritän ladata ilma-aluksen, fs varoittaa samaa virhettä sitten kaatumasta.
Näyttää siltä, ​​että se ei pysty käsittelemään näitä tiedostoja. Voi johtua niiden nimissä käytetyistä merkkeistä.
Luulen, että kirjoittajien tulisi muuttaa näiden tiedostojen nimiä ja korjata .mdl-tiedoston mukainen.
Joka tapauksessa yritän tehdä kuvakaappauksen (tai ilmoittaa tarkat virhesanomat) ja valmistella luettelon näistä tiedostoista (toivoen, että kyrilliset merkit voidaan kopioida)

Palaan pian

Kiitos uudelleen

Janne04

Lukematon viesti by Janne04 »

cruga kirjoitti:Hei kaikki
Olen Italiasta ja olen uusi
Latasin joitain addons Rikoooo: sta ja pidän valinnan laadusta satojen joukossa addons tämä sivusto teki.
Viimeisin lataus on uusi IL 76, jonka ovat laatineet Ilja Kulikov (Monumentum), Kirill Konovalov, Denis Urban.
Minusta se on hienoa addon, mutta en voi vahvistaa sitä.
Valitettavasti fs2004 varoittaa ongelmasta joidenkin tiedostojen kanssa käynnistyksen ja kaatumisen aikana.
Ongelma vaikuttaa siltä, ​​että nimi on mallikansion kansiossa, jossa on kyrillisiä merkkejä.
Onko joku sama ongelma Rachat prêt ja tiedät eräänlaisen ratkaisun?
Kiitos, kuka tahansa voi auttaa minua tai antaa ehdotuksia ...
Hei, ilo tietää :)

Lähetä vastaus

Palaa kohteeseen Flight Simulator 2004