Happy Bunny

Kannustamme uusia jäseniä esitellä itsensä täällä. Tutustu toisiinsa ja jakaa etuja.
Vanha John

Happy Bunny

Lukematon viesti by Vanha John »

Hei kaikki
Kuten käyttäjänimeni ehdottaa, olen yli 60. Todellisen maailman lentämiskokemukseni oli kauan sitten sirpaleissa ja Vickers Varsityssa. Aloitin lennon simuloimalla joitain 16-vuosia sitten FS: n 100-vuotisen lennon ja tietokoneen kanssa PC-maailmasta. Vuosien varrella olen käyttänyt omaisuuksia ohjelmistoihin ja laitteistoihin pyrkien ikuisesti todellisuuteen. Minulla on nyt Chillblastin keskitason PC. Oculus VR- ja orbx-maisemia. Tietokoneeni ostettiin heinäkuun 2017, ja sen mukana tuli Windows 10. Laitoin sitten FSX Höyrystys sisään. Kaikki tämä on ollut harjoittamista yhden tietyn lentokoneen lentämisessä. Douglas DC3. Just Flight Legends of Flight on melkein täydellinen, koska asun Licolnshiressä lähellä RAF Coningsbyä ja Britannian taistelun muistolentoa ja Dakota ZA947: ta. Olen myös säännöllinen vierailija Duxfordissa sekä todellisessa että siming-maailmassa. Siellä on ihana ilmainen ohjelmisto, jolla on air-show-vaihtoehto, jotta voin lentää Sally B: n lentävän linnoituksen rinnalla. Kaikki on hyvä maailmassani, mutta täältä tulee iso isku. FSX Steam päätti, että se ei pelaa hienosti Windows 10: n kanssa. Joten minun piti purra luoti ja vaihtaa P3D V4. Tässä tulee alempi Legends of Flight DC3 ei latautu P3D. Ei myöskään ilmainen Duxford. Joten C47-laitteesi löytäminen on ehdoton jumalallinen. Se on täydellinen, minun pitäisi tietää, koska olen ollut oikealla Dakotalla. OK, siinä ei ole hajua. Mutta niin lähellä todellisuutta kuin sim voi päästä. Ainoa kritiikini, ei nirkeä, on kytkinten, polttoainepumppujen ja soittoäänien ääni tai sen puute. Lentän laskuvarjohyppääjää ja olisin halunnut sen RAF-väreinä. Ensi vuonna reaalimaailmassa tapahtuu, että Daks Normandian yli laskee laskuvarjohyppääjiä Normandian laskupaikoille. Aion tietenkin lentää sim-version. Toivon myös saavani matkan Dakotaan. Mutta vielä kerran kiitos tästä fantastisesta Dakotosta, jonka olisin maksanut mielelläni.

John Caselton (vanha John)

Käyttäjän avatar
rikoooo
Ylläpitäjä maailmanlaajuisesti
Sijainti: SVEITSI
Ottaa yhteyttä:

Happy Bunny

Lukematon viesti by rikoooo »

Hei John,

Kiitos mukavasta esittelystä. Olemme iloisia, että voit lentää C47 ilman mitään ongelmaa. Tervetuloa foorumiin.

Hyvää laskua
Bon vols - Hyviä lentoja

Erik - Admin

Lähetä vastaus

Palaa "Tervetuloa uusille jäsenille"