Uusi jäsen

Kannustamme uusia jäseniä esitellä itsensä täällä. Tutustu toisiinsa ja jakaa etuja.
lolitaprincessa

Uusi jäsen

Lukematon viesti by lolitaprincessa »

Hei
Entinen Air Francen johtaja, joka asui ranskalaisella rivieralla, tein saitek-instrumenteilla täydennetyn ohjaamon. Uuden FS2020: n kanssa en voi käyttää sitä, eikä logitech anna mitään tietoja tulevaisuuden ohjaimista. Haluaisin tietää asiantuntijoiden mielipiteet. Olen varma, että odotamme paljon ratkaisua

junglejim

Uusi jäsen

Lukematon viesti by junglejim »

Kuten kaikilla uusilla ja mielestäni julkaistuilla tavoilla nopeuttaa, se vie jonkin aikaa, olen varma, että useimmat yritykset päivittävät ohjaimet moniin eri asioihin. Varsinkin tämä sim.
Kuten kaikkien uusien asioiden kohdalla, olen varma, että ihmiset työskentelevät kovasti lennonohjainten ohjainten parissa. Itse olen erittäin monipuolinen Saitek Flight Systems, Couger MFD / PFD -paneelit sekä Logitechs X52 Flight Controller -järjestelmä. Kaikilla niillä on tällä hetkellä "EI" -ajureita uudelle 2020 Simille. Tämän kanssa voin elää, mihin en voi elää, on Sim Connect (puute) ja FSUIPC tai
milloin tahansa he päättävät kutsua sitä, mikä on yksi tärkeimmistä syistä, miksi en ole ostanut tätä uutta simiä. Olen varma, että he työskentelevät ahkerasti, kuten tässä mainittiin, mutta mielestäni tämä olisi pitänyt tehdä ja pakata kauan ennen tämän julkaisua. Ollessani yli 300 lentäjää järjestävän VA-organisaation omistajana / presidenttinä kuulen jo monia valituksia Joystick-kuljettajista ja lento-ohjainkuljettajista sekä tavanomaiset valitukset ACARS-lennonseurantajärjestelmästä, joka vuodelle 2020 ei ole olemassa, ja tulee olemaan hyvin kauan. Olen kuullut, että monille myöhemmille lennonohjaimille on tulossa monia uusia kuljettajia. Tämän kuulemani pitäisi olla lähitulevaisuudessa. Tiedän myös, että Thrustmaster julkaisee tonnia kuljettajia 1. syyskuuta tai noin kyseisenä päivänä. Toivottavasti tämä auttaa, logitechin osalta, tämä yritys on muuttunut rajusti viimeisen vuoden aikana. Et ole varma, mitä heidän kanssaan nyt tapahtuu. Onnea, ja Jumala nopeuttakoon kuljettajiasi, sir!
Jim

Lähetä vastaus

Palaa "Tervetuloa uusille jäsenille"