alusten ...

Onko joitakin palautetta ja jakaa?
Älä ujostele ja pudottaa meidät Huom. Haluamme kuulla sinusta ja pyrimme tekemään sivustollemme parempi ja käyttäjäystävällisempi vieraille ja jäsenet vastaavat.
PAYSON

alusten ...

Lukematon viesti by PAYSON »

Toki haluaisi nähdä yksi tai kaksi toisen maailmansodan lentotukialuksia.

Gh0stRider203

alusten ...

Lukematon viesti by Gh0stRider203 »

ya tietää, että ei ole huono idea mies! :)

PAYSON

alusten ...

Lukematon viesti by PAYSON »

Mitä ei pidä rakastaa? Olenko oikeassa? 1 tai 2 toisen maailmansodan kantajalaivastosta. Älä ota minua väärin, rakastan slammin'ia nykyisillä kannilla, mutta se on hiukan liian ez viimeisimmän Corsairin kanssa (vaikka se ei ollut toisen maailmansodan lentokone, se käytti samoja kantolaukkuja). Viimeisin kantokoneissa on hieno. Tietenkin kaikilla Grumman-kissoilla on erityinen paikka sydämessäni. minulla on fsx versio siitä, mikä näyttää olevan bitchin 'toisen maailmansodan litteä yläosa, et vain osaa selvittää kuinka asentaa se. Sillä ei ole samaa asentajaa kuin Rikooolla. Piti juosta (kirjaimellisesti jouduttiin tekemään jotakin lenkkeilyä)
Takaisin pilvet, PAYSON

Gh0stRider203

alusten ...

Lukematon viesti by Gh0stRider203 »

En täysin samaa mieltä. aina hauskaa yrittää pitää asiat aito mahdollisimman :)

Minulla ei rehellisesti ole aavistustakaan kuinka asentaa kyseinen laivasto ilman tiedostoa Minun edessä. Voin vain olettaa, että asennat sen maisemakansioon, ja jos sitä ei lisätä automaattisesti FSX, lisää se sitten manuaalisesti ...

Lähetä vastaus

Palaa ehdotuslaatikkoon