FS 2020

Microsoft Flight Simulator 2020 (MSFS 2020) é o simulador de voo de próxima xeración e o xa lendario sucesor de Microsoft FSX.
ehendrix
Mensaxes: 1
Rexistrado en: 03 Xan 2017, 02:32

FS 2020

Mensaxe sen ler by ehendrix »

Ola entusiastas do FS,
Son membro dende 2017 ao parecer. Recibín un correo electrónico recordoume este feito. Non fun FSXdesde que tiven que pagar FSX "CONTRA"cando foi á plataforma Steam. Que decepción. Aínda que me encanta o programa, nunca me foi moi ben e pasou polo camiño.
Co novo FS2020 que saín pensei que ía aparecer e ver se pasa algo aquí.
Teño un par de preguntas.
¿Todos están tan entusiasmados coa saída do novo FS? Non o vou a conseguir ata Nadal creo.
Sabemos se algunha das actuais FSX os avións aínda funcionarán na nova versión?
¿Hai plans para converter? ¿Quere que houbese un programa para executalos para convertelos? Non sería xenial.
Agardamos vervos a todos no ceo cibernético.

Feliz voo!
ehendrix

Nítrico
Mensaxes: 17
Rexistrado en: 01 maio 2016, 23:06

FS 2020

Mensaxe sen ler by Nítrico »

Dubido que os avións actuais funcionen. Segundo o entendín, FS2020 ten moitos máis parámetros para facer voar un avión.

Creo que tamén sería un pouco parvo. Hai algúns aspectos e diversión para voar freeware add-ons. Pero imos facelo, a maioría dos freeware actuais terán un bo aspecto tendo en conta o incrible progreso que se realiza no mesmo xeito en que evolucionaron os escenarios e o tempo en MS2020. De ningún xeito quero descartar a maior parte do freeware actual tan sinxelo e sinxelo. Simplemente creo que sería un pouco divertido se serían compatibles.

Espero que cousas como Air Hauler 2 e SPAD Next se compatibilizasen pronto (e sen ter que pagar de novo o prezo completo) SPAD Next non sairá barato, pero é un inferno dun programa.

Agardo con ganas, aínda que teño serias preocupacións sobre as especificacións necesarias. Dado que o meu PC está por riba de recomendar especificaciones, aínda que lixeiramente baixo especificacións ideais. Simplemente semella un xeito bo de facelo funcionar só por debaixo da configuración máxima. Porque sentímonos, para poder gozar realmente do traballo que nel traballan, probablemente querería configurar os deslizadores como mínimo nun punto baixo configuracións máximas. ;-)

James Beale
Mensaxes: 8
Rexistrado en: 24 de novembro de 2018, ás 15:13

FS 2020

Mensaxe sen ler by James Beale »

Ola, rapaces, si, para que o vexan todos? Dos informes de beta testers externos en Australia. Home que necesita moito traballo para os usuarios de PC, xa que parece que está feito para Xbox, e parece que foi lanzado moi cedo para os avións a lume lento dous moitos erros avións voan irreais avións máis grandes teñen problemas de voo, o mundo do simulador de voo quedou fóra ata onde add-on están preocupados.
Sentímolo, pero iso é verdade! Simplemente agardaremos a ver o que ocorre nos próximos meses. Isto só é unha visión persoal>
Grazas JIm.

Volsimboy69
Mensaxes: 6
Rexistrado en: 11 feb 2019, 16:42

FS 2020

Mensaxe sen ler by Volsimboy69 »

Non só XBox, o FS2020 tamén funciona en PC. Instalei o FS2020 no meu PC, o tamaño do ficheiro é de 90 gigabytes está instalado no PC e o escenario é de Bing maps que ten o tamaño do ficheiro 2 pikabyte que se transfiren desde internet para voar polo mundo. Realmente fantástico ver a miña propia casa cando voaba por riba da miña casa, si, tan realista ver estes edificios, bosques, coches, etc. e o tempo en vivo tamén. Hai 3 diferenzas entre FS2020 e recomendo o simulador de voo de Microsoft: Premium Deluxe. O prezo non é grande cando se compara con outros voos con paisaxes con detalles baixos. B)

Asegúrese de que ten un PC máis grande do que as especificacións recomendan para usar o FS2020 ou se quenta no PC debido á taxa de cadros e a resolución é tan alta en FS2020.

Saúdos Jens Eirik, Noruega

Nítrico
Mensaxes: 17
Rexistrado en: 01 maio 2016, 23:06

FS 2020

Mensaxe sen ler by Nítrico »

AH,

Iso é algo que necesitaba saber. Por iso, a paisaxe está tomada en gran parte de Bingmaps. Entón, sempre é necesaria unha boa conexión inet?
Cal é o uso dos datos ao voar?

Teño o delux premium listo para ser instalado. Só teño que agardar a que rematen as reformas e podo volver ao aire virtual.
Non me preocupa tanto a altura. A miña nova cabina de escritorio / fogar (a muller non ten realmente respecto aos plans da cabina de fogar) estará climatizada e os meus sistemas sempre están ben arrefriados por auga.

Volsimboy69
Mensaxes: 6
Rexistrado en: 11 feb 2019, 16:42

FS 2020

Mensaxe sen ler by Volsimboy69 »

Nítrico: "Iso é algo que necesitaba saber. Por iso, a paisaxe está tomada en gran parte de Bingmaps. Entón, sempre é necesaria unha boa conexión inet?
Cal é o uso dos datos ao voar?
"

Internet debe estar conectado todo o tempo ao voar por calquera parte do mundo, xa que a paisaxe de Bingmaps e o tempo real de Metar son de internet. Ademais, recibe a nova actualización de Microsoft para solucionar erros e problemas en FS2020.

Non estou seguro de que se usan os datos cando voo desde que son novo en FS2020. (Fun voador desde o 95S ata o último FS 2020 e ademais Prepar 3D e X-plane).

jopidioot
Mensaxes: 5
Rexistrado en: 17 Xan 2017, 23:02

FS 2020

Mensaxe sen ler by jopidioot »

Fun testador alfa para FS2020.
Pro:
1) Fantásticas paisaxes. De lonxe, o mellor de todos os simuladores.
2) O aeroporto e os avións predeterminados son xeniais.
Contras:
1) ATC é un drama
2) CTD de cando en vez (fallo no escritorio)
3) FSX or P3D os avións non funcionarán. Un programa de conversión sería xenial.
Espérase que as cousas se resolvan mediante futuras actualizacións. Tampouco se admite a realidade virtual. Fago o paquete máis caro e só uso FS2020. O voo VFR é incomparable
Necesitas unha conexión rápida a Internet, xa que voas con datos dun servidor doutro lugar.
Un cordial saúdo, Eef Klaassen

SMOKE @ STORM
Mensaxes: 10
Rexistrado en: 09 Xan 2020, 00:30

Re: FS 2020

Mensaxe sen ler by SMOKE @ STORM »

Sinto a túa dor.
Comecei hai décadas no simulador de voo nun puter HP que funcionaba con potencia de 40 MHz. Si, chupou. Dalgún xeito si que os vira mentres a tecnoloxía e a miña capacidade para adquirir mellores computadores xurdiron.
Tiven FSX a través de tres ordenadores e acabou mercándoo de novo en Steam. (Iso foi bo para min cando conseguín un mellor "puter" e non tiven que mercalo de novo).
Merqueino cando saíu. > foi horrible e inxustificable.) Recibín un reembolso.
Eles (MS) fixeron unha actualización polo que pensei en probalo de novo. Funciona fantástico agora en ULTRA Graphics.
Non podo dicir que me gusten os avións que están a dar neste momento, pero creo que só será cuestión de meses ou anos que moitos sexan posibles.
Desexando o mellor,
-Marca

James Beale
Mensaxes: 8
Rexistrado en: 24 de novembro de 2018, ás 15:13

Re: FS 2020

Mensaxe sen ler by James Beale »

Thanks Guys.
All your comments a true and i also wish those that buy it have agood flight sim experence.and thankls for the imput.
Cheers Jim'Biggles"

Responder

Volver a "Flight Simulator 2020 (MSFS 2020)"