Prepar3D axudar

Lockheed Martin ofrécenos Prepar3D v4 e v5 agora nativos para sistemas de 64 bits e compatibles con VR. Prepar3D implica aos usuarios en formación inmersiva a través de contornas realistas. Ideal para instrucións comerciais, académicas, profesionais ou militares.
Dariussssss
Mensaxes: 163
Rexistrado en: 27 de novembro de 2016, ás 17:52

Prepar3D axudar

Mensaxe sen ler by Dariussssss »

Se tes problemas, erros ou tes algunha dúbida sobre o Prepar3D Simulador, publícao aquí. Tamén fálanos de correccións e solucións para varios problemas e erros neste simulador.

lmaselli
Mensaxes: 2
Rexistrado en: 05 xul 2016, 19:40

Prepar3D axudar

Mensaxe sen ler by lmaselli »

Ola!
Primeiro de todo quero felicitalo polo gran traballo que fai.
Hai uns días comecei a usar "P3D V3.4 ", o primeiro escenario instalado foi" Illa Balear "e notei un problema de elevación do terreo en LEMH e problema de localización en LESL.
Saúdos!

Dariussssss

Prepar3D axudar

Ola e benvidos ao noso foro.

Faremos o mellor para axudarche nesta materia. Este escenario, ¿é descargado aquí ou noutro lugar?

lembranzas

lmaselli
Mensaxes: 2
Rexistrado en: 05 xul 2016, 19:40

Prepar3D axudar

Mensaxe sen ler by lmaselli »

Descargouse desde esta páxina. Illa Balear V2.

Saúdos.

quietflyerBob
Mensaxes: 1
Rexistrado en: 25 Out 2014, 14:56

Prepar3D axudar

Mensaxe sen ler by quietflyerBob »

Ola,

moitos eloxios polo teu traballo, "é unha ferramenta moi boa para nós!" Teño algún problema con algúns add-on, por exemplo o Airbus A300 Multi paquete de livery; Teño instalado no meu directorio de Microsoft Fs e funciona moi ben. Agora, gustaríame instalar o mesmo paquete P3D que tamén se atopa nos mesmos ficheiros de programa (x86), pero o autoinstalador non me permite seleccionar P3D. De todos os xeitos, instalei moitos outros paquetes de Rikooo nos dous Sims; que pasa? Grazas pola axuda
screen.PNG
screen.PNG (128.72 KiB) Visto 457 veces
O anexo programs.PNG xa non está dispoñible
Anexos
programs.PNG
programas.PNG (27.83 KiB) Visto 457 veces

Dariussssss

Prepar3D axudar

Ola e benvidos.

Eu tiña este paquete de avións dentro FSX e foi bastante bo.

Non estou familiarizado coa parte técnica do documento P3D pero é posible que teña algún tipo de conflito con estes dous sims. Vexo nas fotos que proporcionaches que os dous instalaches no mesmo lugar ... non é malo telos instalados en discos duros diferentes, se podes facelo así.

lembranzas

Responder

Volver a "Prepar3D v4 e v5 (64 bits) ”