TDS 737 máis recente

Lockheed Martin ofrécenos Prepar3D v4 e v5 agora nativos para sistemas de 64 bits e compatibles con VR. Prepar3D implica aos usuarios en formación inmersiva a través de contornas realistas. Ideal para instrucións comerciais, académicas, profesionais ou militares.
aussieflyer38
Mensaxes: 2
Rexistrado en: 27 agosto 2015, 12:06

TDS 737 máis recente

Mensaxe sen ler by aussieflyer38 »

Descargou isto e é un fermoso avión, pero hai dous problemas ao aterrar o tren de terra non se estende correctamente, as rodas están nun ángulo non bloqueado e ao tocar o avión desaparece a pista. É a solución para estes dous problemas, se é así onde o atopo? Toda axuda agradecida.

Don

joezei1
Mensaxes: 1
Rexistrado en: 30 Out 2019, 21:11

TDS 737 máis recente

Mensaxe sen ler by joezei1 »

Non mencionaches, que simulador estás usando. Supoño P3D4.
O teu problema podería producirse usando o modelo incorrecto para o teu simulador. (Modelo FS9 en P3D etc)

Proba a descargar outros avións TDS 737 (por exemplo do meu sitio web), a ver se aínda existe o problema.
Se a aeronave do meu sitio web non ten este problema, simplemente sobrescribe o modelo e o avión e o avión.cfg do meu avión ao teu.

Aquí está o meu sitio web: AIRMEDIA4YOU - Pinturas de Joerg Zeitschelhttp: //www.adrastea.de

aussieflyer38
Mensaxes: 2
Rexistrado en: 27 agosto 2015, 12:06

TDS 737 máis recente

Mensaxe sen ler by aussieflyer38 »

Ola, produciuse nos primeiros 5 voos e logo corrixiuse, sen idea do que pasou, pero está ben agora. Obviamente algún tipo de glitch ao cargar o avión. Gran modelo, encántame. Grazas pola resposta

Don

Responder

Volver a "Prepar3D v4 e v5 (64 bits) ”