Lockheed L-1049 Super Constellation

Hai miles de add-onNa web para o clásico FSX e Prepar3D v1 a v3. Despegue de calquera parte do mundo, voando algúns dos avións máis icónicos do mundo a calquera dos 24,000 destinos.
PAYSON
Mensaxes: 40
Rexistrado en: 12 setembro 2016, 20:22

Mensaxe sen ler by PAYSON »

Cal é o segredo de voar este avión por minutos 5-6 sen un fallo completo do motor? Non só un motor á vez, senón todo ao mesmo tempo. Sempre tiven un lugar no meu corazón para eles, especialmente cando un tipo de recoñecemento totalmente gris azulado (co gran disco de radar que xira) sobrevoaba a nosa casa fóra da estación aérea naval, o meu pai estaba estacionado.

rolando
Mensaxes: 9
Rexistrado en: 15 agosto 2016, 13:30

Mensaxe sen ler by rolando »

Teño o mesmo problema e tamén os meus. Hai unha excelente solución: a constelación normal (non super) está a voar sen erros ...

PAYSON

Grazas pola túa resposta. Sei que está nas instrucións de operar (dentro de "léame) para non exceder un determinado uso de RPM despois do despegue, pero iso é imposible ... só cae ao chan; necesita toda a potencia para agora todo o que teño que facer é descubrir como compartir pix con vós.
De novo, grazas PAYSON

Gh0stRider203
Mensaxes: 213
Rexistrado en: 21 xul 2015, 09:45

Mensaxe sen ler by Gh0stRider203 »

abriu as solapas?

PAYSON

Só probei as solapas abertas ... despois do quecemento subiu lento a 4K, fixo un xiro de volta á base. Oito voos comezaron a baixar un a un. Soooo, despois de minutos 8, caeu coma unha pedra. Pero, hey, iso é un rexistro. Grazas pola información aínda, agradezo.

Gh0stRider203

Son uns "poucos" grupos de FB para FSX. Vou preguntar por ti :)Mesmo recibín algúns amigos que son expertos en voar o B-17, así que tamén vou comprobar con eles :)O Connie é o seguinte paquete que vou engadir á flota do VA, unha vez que o resto dos nosos paxaros pague a pena.

Agora xa teño o suficiente para pagar a 767-200ER, que deixa os dous 748F e os dous 772LRs. O noso 744LCF e os 748 son os nosos principais fabricantes de diñeiro, aínda que o 772LR cando aparece un voo de carga útil adecuado pode traer un salario bastante doce lol De feito, o seguinte decente non é ata agosto e, por suposto, entón eu debería ter todo os paxaros pagan a pena lol

PAYSON

Wow Ghost ... soa ben e grazas pola preocupación. Aaaaah, B-17. Adoito montar nunha das ocasións que teño. Se algunha vez tes a oportunidade de montar un coñecido como "O aluminio cuberto", faino. (se aínda non o fixeches) Foi construída a finais da guerra e levada a Inglaterra. Como quería o destino, a guerra rematou á súa chegada. Entón, nunca se usou no esforzo bélico. É absolutamente magnífico por dentro e por fóra. Todas as pasarelas de madeira e o carro de armas de cola coma nunca se usaron. Busque en liña para ver onde percorrerá. Se tes un paseo, sé o primeiro na cola (fíxeno e teño que despegar e pousar nun asento de salto xusto detrás do piloto) e definitivamente trae a túa boa cámara.
Saúdos, PAYSON

tnig
Mensaxes: 5
Rexistrado en: 11 xul 2016, 13:55

Mensaxe sen ler by tnig »

Desde un ficheiro README para a conexión. Siga estes e estará ben. Ten que axustar PROP para os RPM axeitados para evitar problemas.

(5) Fai clic co botón dereito do rato no símbolo de marca de verificación para chamar a unha ventá de estado detallada
amosando lecturas esenciais de motores e voos.

(7) É probable que se produza un fallo do motor cando se manexen os motores
2800 + RPM durante longos períodos de tempo (coidado especialmente con isto
despois do despegue) ou se Spark control = ADVANCE at 2400 + RPM. Dependendo
en altitude, os motores poden fallar en tres a cinco minutos. Use o
A palanca principal de paso de paso ou o símbolo de paso de motor para axustar RPM como
necesario para a situación actual do voo (ver lista de verificación). No
Panel de estado, o motor de lectura de hp usa os seguintes códigos de cor:

branco - OK, non hai perigo de fallo do motor;

amarelo: o axuste de enerxía actual causará danos se se deixa demasiado tempo
nesta configuración (mesmo despois de estirar ou axustar
RPM permanecerá en amarelo ata o fallo do motor interno
O contador volve a cero (pode levar un par de minutos)

vermello: é necesaria unha acción inmediata: reduce o ton do acelerador e o soporte.

PAYSON

tnig .... grazas pola información, pero unha pregunta: algunha vez fixeches isto realmente? Non me ofendín, pero intenteino e nunca subín máis de 1200 pés dende o quecemento na pista. Probablemente sexa só eu, pero é o único co que teño problemas (entre 35 e 45 avións desta zona). Isto inclúe algúns dos maiores boeing, lockheed ou que os rusos teñen para ofrecer. Creo que coñecín o meu partido e esmagoume. Creo que "marca x" ten un que ofrecer. Darei unha volta, se fallo (RIP), dille á miña muller que tiña razón.
De novo, grazas e cumprimento, PAYSON

Gh0stRider203

quen fai esta Super Connie? Poida que teña que botarlle unha ollada a min mesmo

Responder

Volver a "Flight Simulator X (FSX) + Edición Steam e Prepar3D ata v3 ”