mad catz ...

Hai miles de add-onNa web para o clásico FSX e Prepar3D v1 a v3. Despegue de calquera parte do mundo, voando algúns dos avións máis icónicos do mundo a calquera dos 24,000 destinos.
PAYSON
Mensaxes: 40
Rexistrado en: 12 setembro 2016, 20:22

mad catz ...

Mensaxe sen ler by PAYSON »

¿Alguén ten que visitar periodicamente o mad catz / saitek para volver descargar os controladores e complementos do panel? Creo que, aínda que se trata de dicir "si a todos", as cousas funcionan sen problemas tras unha visita alí. Probablemente debería ter SPAD pero oín que ten as súas propias peculiaridades.
PAYSON

Gh0stRider203
Mensaxes: 213
Rexistrado en: 21 xul 2015, 09:45

mad catz ...

Mensaxe sen ler by Gh0stRider203 »

Nunca houbo de facelo, sinceramente.

UTILIDO para ter Saitek x45 pero o meu último en Me>.> Puxéronse en x55 en ebay pero superáronse :(

kolijahc
Mensaxes: 1
Rexistrado en: 22 de novembro de 2016, ás 01:37

mad catz ...

Mensaxe sen ler by kolijahc »

Como rompe o teu x45? Só curioso, as miñas macetas saíron. Foi a miña vara favorita do helicóptero despois de que saquei as fontes. Oín que era posible restauralos cun spray máxico, compreino, pero aínda o tiven. Mentres agardaba o envío internacional, tamén comecei a correr a ebay. Atopou o mellor stick CH que podes atopar (fighterrstick usb) por un valor de $ 40USD, e o pro para pedalos US $ 60USD. Todo o que necesito é o acelerador e estarei feliz.

Non tiven boa sorte co x55 e x56 en eBay. De calquera xeito moi caro, ou unha lista sombreada (só o palo e non o acelerador que ten todos os circuítos ou viceversa) ou non probada (quen non ten un porto USB e 30 segundos?)

A moita xente adora odialos, pero unha das mellores ofertas que vin é o thrustmaster HOTAS X ($ 20USD), pero busca o azul que é o HOTAS 4 (US $ 30USD). Fago un par de mods rápidos (perfora un par de buracos para un mango de paracord e corte a brida ao redor da perilla de axuste do resorte para facer o resorte desmontable despois da calibración para helicópteros) e regalalos aos meus amigos que queren aprender helicópteros. fai unha marabillosa vara de portátil unha vez que podes levar a maldita cousa facilmente.

KC

PAYSON

mad catz ...

Ola KC, nunca tiven un X-45, creo que as mensaxes fixeron un crossover. O único que tiven é o sistema de control X-55 HOTAS de Saitek. Teñen que estar algo "emparellados". Se quixese só un pau e algúns botóns volvería ao meu Logitech Supreme, que é todo o que necesitas se pilotas un avión. Se vostede (como eu) loita contra algunha IA seria, entón o "sistema de control" X-55 (ou 65) é o billete HOTAS quente.
PAYSON

Gh0stRider203

mad catz ...

En primeiro lugar, eliminou o seu post lol duplicado. Estou seguro de que non foi intencional, polo que non hai voltas ao redor do campo lol

Non sei o que todo seguiu coa vara, pero Sabe a parte do acelerador cando me perdín o meu equilibrio e a miña man caeu no puño, tirándoo.

Deseño CRAPPY para un acelerador, se me preguntas ... Conseguín facer reparaciones improvisadas usando unha cinta médica, pero xa sabes que iso non vai durar para sempre.

Sen a vara, o acelerador é inútil. Un segundo estou usando o pau, o seguinte eu córoo para esmagar un erro (a cousa que odio MÁIS sobre o meu apartamento son as cucarachas malditas. Eu chamou a cidade, pero iso claramente non é bo, entón eu creo que o meu. NEXT call é para o Departamento de Saúde do Condado). Deixe-o de volta e deixou de funcionar. Eu son como wtf? realmente?

Gh0stRider203

mad catz ...

PAYSON escribiu:Ola KC, nunca tiven un X-45, creo que as mensaxes fixeron un crossover. O único que tiven é o sistema de control X-55 HOTAS de Saitek. Teñen que estar algo "emparellados". Se quixese só un pau e algúns botóns volvería ao meu Logitech Supreme, que é todo o que necesitas se pilotas un avión. Se vostede (como eu) loita contra algunha IA seria, entón o "sistema de control" X-55 (ou 65) é o billete HOTAS quente.
PAYSON
xa ve que non fago moito combate de aire a aire, pero AMO todas as funcións do 55 mentres fago principalmente voar jumbos ... Eu teño un bo uso por cada botón.

Dende que fago máis aproximacións a ILS nestes días (adoitaba odiar a ILS agora gústame moito), tenden a ter unha configuración de parella para que o piloto automático cambie de GPS a NAV1 e de NAV a Approach. Penso no único que realmente usaba o teclado para cando o 45 tiña que falar con ATC, activar / desactivar a APU e probablemente 1 ou 2 pequenas cousas lol

PAYSON

mad catz ...

OK ! Debo estar no foro equivocado. Moitas desculpas .gtg

Responder

Volver a "Flight Simulator X (FSX) + Edición Steam e Prepar3D ata v3 ”