Problema de minimización / maximización da xanela

Hai miles de add-onNa web para o clásico FSX e Prepar3D v1 a v3. Despegue de calquera parte do mundo, voando algúns dos avións máis icónicos do mundo a calquera dos 24,000 destinos.
JanneAir15
Mensaxes: 35
Rexistrado en: 18 feb 2017, 18:50

Mensaxe sen ler by JanneAir15 »

Ola! Cando minimizo o FSX ventá (está en modo ventá) e busco algo pero entón quero volver ao FSX e eu maximizará a fiestra, pero entón todo quedará negro. Non hai nada ou só hai algunhas texturas. Por favor me axude con isto! Tamén teño este problema só nos avións payware (paquete PMDG 777, Aerosoft Airbus) e o simulador é FSX Aceleración. Intentarei poñer algunhas fotos tamén.

- JanneAir15

Gh0stRider203
Mensaxes: 213
Rexistrado en: 21 xul 2015, 09:45

Mensaxe sen ler by Gh0stRider203 »

Tiven este problema varias veces, eu mesmo. Ás veces, se eu mude a vista, iso axuda, ou agardar un par de minutos, desaparecerá.

Colonelwing
Mensaxes: 106
Rexistrado en: 31 Xan 2016, 15:59

Mensaxe sen ler by Colonelwing »

Bo día Janne ,,

A min ocorre con PMDG B737NGX FSX Aceleración GOLD e mentres eu estaba a usar Key AltGr a través de Enter para minimizar a miña fiestra desde a pantalla de Sim ata a fiestra, non podería funcionar correctamente, pantalla negra como a túa. Pero se fago o mesmo nun avión sen mercadorías, todo funciona ben sen problemas.

JanneAir15
Mensaxes: 35
Rexistrado en: 18 feb 2017, 18:50

Mensaxe sen ler by JanneAir15 »

En realidade xa resolvín isto. Calquera outra persoa que teña este problema vai a esta ligazón: http://c-aviation.net/fsx-tweak/fsx-cfg-tweak-guide/
A partir de aí descargue o "UIAutomationCore.dll" e engada "HIGHMEMFIX = 1" ao fsx.cfg. Isto axudoume. Podes atopar o fsxCartafol .cfg de% appdata% / Microsoft /FSX

- JanneAir15

Colonelwing
Mensaxes: 106
Rexistrado en: 31 Xan 2016, 15:59

Mensaxe sen ler by Colonelwing »

Boa información de enlace ,,, para FSX
Por que foi mencionado na ligazón dese sitio, se estás FSX VAPOR non necesitas este ficheiro.

UIAutomationCore.dll - ficheiro de biblioteca dll que mellora o rendemento da aplicación 32 en sistemas 64-bit. Debe descargala nun lugar no seu principal FSX cartafol para evitar erros de OOM (entre outros). Non é necesario en FSX Edición Steam.

Responder

Volver a "Flight Simulator X (FSX) + Edición Steam e Prepar3D ata v3 ”