mover solicitude aeronaves

Hai miles de add-onNa web para o clásico FSX e Prepar3D v1 a v3. Despegue de calquera parte do mundo, voando algúns dos avións máis icónicos do mundo a calquera dos 24,000 destinos.
Gh0stRider203
Mensaxes: 213
Rexistrado en: 21 xul 2015, 09:45

Mensaxe sen ler by Gh0stRider203 »

ESPERO que haxa algunha forma de desactivar esa solicitude OBNOXIOSA cando cargues un plan de voo que che pregunta "¿Queres que o simulador de voo mova o teu avión ao aeroporto de saída que figura no plan de voo?"

All My voos son monitores pois todos son ao VA que posúo. Ben, eu tiven que cambiar de VFR para IFR, e miña man accidentalmente aterrou no botón entrar no canto dereito, custando Eu e valor de tempo de voo completo día de ..... o que significa que seriamente gotta busto miña bunda Agora, se eu desexa ter a oportunidade de estar no liderado por millas voadas para o mes ....

Colonelwing
Mensaxes: 106
Rexistrado en: 31 Xan 2016, 15:59

Mensaxe sen ler by Colonelwing »

Eu sinto a súa dor ,, alote de mor do traballo por un dedo borracho ,,, lol
Polo arrendamento os todos os outros dedos 9 estaban facendo o seu traballo dereito voo ,,? ,, eh? ,,, lol

Iso é unha cousa boa en 9 fóra do 10 ...

Mantéñase o positivo ,, o AA pasaxeiros están contando con vostede compañeiro!

Gh0stRider203

lol oh Eu, sobre todo, voar de carga por agora como iso é o que nos fai o $ :)case 560K NET un voo no 747-LCF lol

Inferno, 65 máis baratos, e eu vou ter o suficiente para pagar un dos nosos 2 777-200LRs así ... probablemente en torno desta vez o mes ....

Colonelwing
Mensaxes: 106
Rexistrado en: 31 Xan 2016, 15:59

Mensaxe sen ler by Colonelwing »

Carga é grande ...
Pero botas de menos a doce atención da señora Stuard e a súa estupenda crema de café ... Non ten prezo no meu libro. :)

Gh0stRider203

LOL Nin sequera presto atención ao ATC a non ser que estea en taxi, despegue ou aterro lol caralle a maioría das veces FSX só está executando nun segundo plano mentres fago outras cousas.

Responder

Volver a "Flight Simulator X (FSX) + Edición Steam e Prepar3D ata v3 ”