Son este os controladores de voo compatíbel?

Hai miles de add-onNa web para o clásico FSX e Prepar3D v1 a v3. Despegue de calquera parte do mundo, voando algúns dos avións máis icónicos do mundo a calquera dos 24,000 destinos.
JanneAir15
Mensaxes: 35
Rexistrado en: 18 feb 2017, 18:50

Mensaxe sen ler by JanneAir15 »

Ola! Así que decidín comprar un joystick, pedais do timón e unha palanca do acelerador. Por favor, dígame que estes controladores son compatibles? E se non, entón dicir cal é o problema e podes suxerir algo semellante? Por suposto, podes suxerir algo doutros controladores aínda que sexan compatibles, pero pola túa información gustaríame que este conxunto estea baixo 300 € e teña que conter os tres: JOYSTICK, PEDALES DE RUDDER e LEVADOR.

Aquí tes os controladores:

- Joystick Thrustmaster T16000M
- Pedais de timón de voo Logitech Saitek Pro
- Cuadrante de acelerador de voo Logitech Saitek Pro

Cumprimento
-JanneAir15

Gh0stRider203
Mensaxes: 213
Rexistrado en: 21 xul 2015, 09:45

Mensaxe sen ler by Gh0stRider203 »

Estou seguro de que son compatibles, pero se realmente desexa unha boa configuración, obtén o Saitek X55. Esa cousa é só EPIC. SADLY, está fóra do meu rango de prezos (só sobre NINGUNHA cousa está fóra do meu rango de prezos agora mesmo, desgraciadamente ~ suspiros ~)

JanneAir15

Son compatibles estes controladores de voo?

Ok. Pero creo que son todos compatibles porque vou comprar o joystick Logitech Extreme 3D Pro e logo todos son Logitech o que é máis fácil e son máis probables compatibles.

Gh0stRider203
Mensaxes: 213
Rexistrado en: 21 xul 2015, 09:45

Mensaxe sen ler by Gh0stRider203 »

Adoitaba usar o Saitek x45, pero se tivese o diñeiro ... Eu conseguiría que o X55 batese no corazón. Apenas tiñas que usar o teclado durante o voo excepto para falar con ATC.

Imaxe

Stick, acelerador e timón (na parte traseira do acelerador) e só terías que usar o porto USB 1 :)

JanneAir15

Configuración agradable, pero gústame que o timón sexa controlado por pedais, polo que vou con isto:

-Logitech Extreme 3D Pro joystick
- Pedais de timón de voo Logitech Saitek Pro
- Cuadrante de acelerador de voo Logitech Saitek Pro

Grazas pola axuda aínda!

Cumprimento
-JanneAir15

Responder

Volver a "Flight Simulator X (FSX) + Edición Steam e Prepar3D ata v3 ”