Posky Boeing branco 777-200, sen livrea, nada

Hai miles de add-onNa web para o clásico FSX e Prepar3D v1 a v3. Despegue de calquera parte do mundo, voando algúns dos avións máis icónicos do mundo a calquera dos 24,000 destinos.
jangor
Mensaxes: 1
Rexistrado en: 28 de novembro de 2016, ás 20:37

Mensaxe sen ler by jangor »

Ola, descarguei o Posky B777-200 de Rikooo e descargámolo xunto coa ferramenta de recuperación de efectos de calibre. Instalei os dous e teño catro avións sentados na miña carpeta de avión. Non obstante, cando os abro, son brancos, non teñen livrea, nin featres, nin detalles, nin cabina nin nada. Só unha casca branca.

Baixo e instalei outros B777 de Rikooo e doutros sitios web gratuítos, pero sempre é o mesmo. Case podía dicir a miña FSX está hexadecimal contra B777. O mesmo, por certo, pasou a De Haviland Dash 8-400. Tamén estou enviando unha captura de pantalla do avión branco.

Como soluciono isto, xa que me estou nervioso?

Parky-Joe
Mensaxes: 1
Rexistrado en: 26 Xan 2018, 19:56

Mensaxe sen ler by Parky-Joe »

Vaia a configuración e logo personaliza e desmarca a caixa de previsualización DirectX 10 e as túas foyas deberían estar aí. Tiña este mesmo problema e só descubrín como resolvelo durante semanas de proba e erro. Espero que funcione para ti. [Tipo de mapa = HYBRID zoom = 2] [/ mapa]

Responder

Volver a "Flight Simulator X (FSX) + Edición Steam & Prepar3D ata v3 ”