Spoilers automáticos 747-8 no pouso

Hai miles de add-onNa web para o clásico FSX e Prepar3D v1 a v3. Despegue de calquera parte do mundo, voando algúns dos avións máis icónicos do mundo a calquera dos 24,000 destinos.
mikeyjames
Mensaxes: 1
Rexistrado en: 17 de novembro de 2018, ás 08:47

Mensaxe sen ler by mikeyjames »

Ola,
Primeiro de todo, estou moi agradecido polos grandes modelos.

No 747-8 e noutras variantes 747 que descargou dende aquí, os autolesionadores automáticos non se despregan no desembarco. Cando toque shift + / o brazo do spoiler no cuadrante do acelerador móvese por defecto FSX 747-400, que parece suxerir que está armado, pero non se desprega no desembarco. Parece que só funciona co 747-400 predeterminado. Calquera variación, incluso usando o 747-400 cunha diferente liorta produce o non despregamento dos autolesionadores no desembarco.

¿É un problema común ou estou facendo algo mal?

Se se trata dun problema, ¿é algo que se podería solucionar fácilmente ao meu final?

De todos os xeitos, non é un gran drama e, se a peor situación é que teño que despregar os spoilers manualmente ao aterrizar creo que vou vivir.

Saúde
Mick

Gh0stRider203
Mensaxes: 213
Rexistrado en: 21 xul 2015, 09:45

Mensaxe sen ler by Gh0stRider203 »

Cal é a súa velocidade vertical ao aterrizar normalmente? calquera idea? Sei que ás veces non se van a implantar se é un aterrizaje demasiado suave ... ou así me dixeron. Nunca tiven un problema con iso ...

Responder

Volver a "Flight Simulator X (FSX) + Edición Steam e Prepar3D ata v3 ”