Boeing 777-200ER

Hai miles de add-onNa web para o clásico FSX e Prepar3D v1 a v3. Despegue de calquera parte do mundo, voando algúns dos avións máis icónicos do mundo a calquera dos 24,000 destinos.
brumol
Mensaxes: 6
Rexistrado en: 03 Xan 2020, 00:13

Boeing 777-200ER

Mensaxe sen ler by brumol »

Como podo cambiar os ficheiros CFG dos avións no 777 para engadir outra porta, abrindo e pechando.
Tamén uso o GSX de FSDT e fornece unha opción de restauración de comida, que amosa camións de restauración subindo á aeronave e utilizando as portas de emerxencia do lado dereito da aeronave para cargar alimentos. Por suposto hai que abrir as portas. O 777 non está configurado para 5 portas, só 4. Engadín a 5ª porta no ficheiro CFG, pero nada cambiou. É posible este cambio, se é así, como. Calquera suxestión é moi apreciada.

capken83
Mensaxes: 2
Rexistrado en: 23 Xan 2020, 01:19

Descarga Boeing 777-200ER

Mensaxe sen ler by capken83 »

Descarguei o paquete 777 Ultimate no meu ordenador e extraín o ficheiro zip e logo instalei o FSX Versión Steam. O avión non aparece no meu FSX programa. Teño 777 ficheiros no cartafol de vapor, pero ningún no FSX cartafol.

chrbla2
Mensaxes: 1
Rexistrado en: 13 xul 2019, 06:27

Boeing 777-200ER

Mensaxe sen ler by chrbla2 »

Recentemente intentei voar este avión cun piloto automático que só teño que descubrir que o piloto automático non parece estar conectado. Mesmo co software de piloto automático que uso, teño marcada a caixa de piloto automático, así como a caixa de planificación automática. É un erro no ficheiro aircraft.cfg e, de ser así, como fago para arranxalo para que este avión voe como se supón. Agora debo sinalar que voei outras aeronaves que descarguei e normalmente cando tocas o interruptor principal do piloto automático hai un silencio cando o piloto automático está activado e o son desencadéase como se supón cando o piloto automático se desconecta.

astra_mewnie
Mensaxes: 1
Rexistrado en: 04 de decembro de 2018, 16:21

Boeing 777-200ER

Mensaxe sen ler by astra_mewnie »

tamén ten axustes de fluxo de combustible incorrectos, polo que o Boeing 777-200ER pode voar ata ~ 13000 nm con combustible completo, o que está a arruinar o realismo.

Capitán747

Porta Bromel adicional para o Boeing 777-200ER

Mensaxe sen ler by Capitán747 »

Por experiencia persoal non se pode facer porque está integrado no modelo (ficheiro mdl). Só o creador do modelo pode reeditar o plano. Suxiro contactar con el se é posible.

brumol

Grazas por esa suxestión. Intentei atopar o creador dese avión sen sorte. Podes suxerir onde podo atopalo.
Grazas.

Capitán747

Ola Bromel, o que fixen foi instalar o POSKY Boeing 777-200LR. Con este modelo puiden editar o Air.File para crear unha configuración de voo perfecta. Inicialmente descubrín que mentres o avión subía, perdeu velocidade e inclinábase a entrar nunha parada a 1500 p / m. Agora pode subir a 2000ft p / m sen perder a velocidade aérea. Tamén instalei a unidade Pky_utility polo que agora teño cinco portas abertas xunto con camións de restauración e carga. Tamén repintei as miñas Escaleiras e camións para adaptarse á miña compañía aérea (EL AL).
Anexos
3Doors.jpg
3Doors.jpg (32.34 KiB) Visto 639 veces

brumol

Grazas pola resposta, iso parece exactamente o que estou a buscar.
Cal é a utilidade PKY e onde a atopo.
Grazas de novo pola túa axuda.

Capitán747

Desafortunadamente, POSKY xa non existe. Quere enviarche o contador, pero é de 7.8mb e demasiado grande para facelo aquí. Pregúntome se só podo subir ao sitio de Rikoooo se o aceptarán?
O anexo PKY Utility.jpg xa non está dispoñible
Anexos
PKYUtility.jpg
PKYUtility.jpg (45.07 KiB) Visto 639 veces

Capitán747

Basta con premer nesta ligazón https://simviation.com/1/download-file? ... leId=56118 ou entra no teu navegador. Espero que non teña problemas por isto.

Responder

Volver a "Flight Simulator X (FSX) + Edición Steam e Prepar3D ata v3 ”