Pack Bombardier CRJ-200 (problemas de CoG / Rebote)

Hai miles de add-onNa web para o clásico FSX e Prepar3D v1 a v3. Despegue de calquera parte do mundo, voando algúns dos avións máis icónicos do mundo a calquera dos 24,000 destinos.
SimFan1996
Mensaxes: 1
Rexistrado en: 11 maio 2020, 20:46

Mensaxe sen ler by SimFan1996 »

Ola a todos,

Hai pouco descargei e estiven voando o fermoso paquete CRJ-200. Non obstante notei que o rexistro de cambios indica que houbo un avio.cfg que fixou o peso da aeronave. Non obstante, estou notando que o centro plano de gravidade carga todo directamente ao nariz sen importar a entrada de peso, mesmo nun plano baleiro. Tamén estou a ter problemas coas rodas que se arroxan polas pistas, causando unha enorme extrema de saltos, así como engrenaxes nas nariz ao desembarcar.

Decidín cavar no ficheiro aircraft.cfg e estou convencido de que os cambios .cfg non se engadiron correctamente a esta descarga. Paréceme un pouco estraño que as posicións da base de datos e as posicións CG estean reducidas a todo. Teño a sensación de que isto contribúe ao problema da carga útil e o combustible, así como a devolución cando estea baleira ou chea.

código: seleccionar todo

reference_datum_position= 0.000, 0.000, 0.000
empty_weight_CG_position= 0.000, 0.000, 0.000
Alguén ten algún consello, idea, descarga para solucionar os problemas de CoG co avión? E o problema de CoG sería o causante dos problemas de baixada no camiño de taxi e pista? Estou fóra de ideas porque nin sequera son un experto de forma remota e non teño nin idea de onde comezar a solucionar os devanditos problemas.

señordelfeudo
Mensaxes: 1
Rexistrado en: 11 de abril de 2017, ás 13:48

Mensaxe sen ler by señordelfeudo »

Creo que só establece o centro de gravidade no centro da aeronave, cando o avión está baleiro. Non noto a pel porque os freos aéreos parecen ter un efecto, pero creo que flotaba. Como o nariz aínda subiu aos 60 nós despois do pouso. Fai as cousas difíciles pero máis divertidas, pero non realista.

Responder

Volver a "Flight Simulator X (FSX) + Edición Steam & Prepar3D ata v3 ”