san_francisco_mega _fotoreal-paisaxe

Hai miles de add-onNa web para o clásico FSX e Prepar3D v1 a v3. Despegue de calquera parte do mundo, voando algúns dos avións máis icónicos do mundo a calquera dos 24,000 destinos.
hkwmon
Mensaxes: 5
Rexistrado en: 14 feb 2020, 17:45

Mensaxe sen ler by hkwmon »

Ola,
Engadín a subcarpeta "escenario" de san_francisco_mega _photoreal-scenery no FSX cartafol no cartafol "Escenario".
No FSX programa que vexo na biblioteca de paisaxes "San Francisco-Mega Photoreal Scenery Rik" activado con prioridade 1.
No aeroporto, escollín o aeroporto internacional de San Francisco. "KSFO" como localización actual.
Por desgraza, só vexo o normal FSX paisaxes de San Francisco.
Que teño que facer para empregar o escenario de San Francisco Rik ???
Grazas pola axuda.
lembranzas
Willy

Kasey00
Mensaxes: 2
Rexistrado en: 23 maio 2020, 10:39

Mensaxe sen ler by Kasey00 »

Combinando un ano de apaixonantes descubrimentos de arquivo con folla perenne vidmate favorito de anos pasados, este programa de longametraxes mostra ás persoas, barrios, infraestruturas e celebracións de San Francisco desde principios do século XX ata os anos 20.

magios
Mensaxes: 4
Rexistrado en: 28 de abril de 2020, ás 12:44

Mensaxe sen ler by magios »

Aparecería despois de esperar dúas semanas para que ninguén teña resposta. Eu ía descargar o aeroporto, pero ata cando logro aínda din 2 horas para descargar e non as 7 que indican.
Espero que obteñas unha resposta, renunciou á descarga xa que as 7 horas é unha broma, sei que é gratuíta pero bueno, rexistráronme e conectei xa que a descarga non é máis rápida que se eu non estivese rexistrado.

hkwmon
Mensaxes: 5
Rexistrado en: 14 feb 2020, 17:45

Mensaxe sen ler by hkwmon »

Queridos magicands
Realmente quería instalar o escenario do aeroporto de San Fransico no FSX porque aterrei e comecei varias veces neste aeroporto. Entón investín as 7 horas para a descarga. Máis aínda decepciona que non podo usar este escenario. O meu problema tamén escribín a Contacto Rikoooo por correo electrónico e non recibín resposta.
lembranzas
Willy

magios

Onte de novo onte, aínda que rexistras un parámetro de 7 horas, pero despois de engadir insulto á lesión o arquivo zip foi corrupto e non se instalaría. Estou disposto a mercalo noutras partes, xa que teño suficiente con este lío. Moita sorte.

magios

Volvín a descargar onte, unha drudge de 7 horas, pero non se instalou porque o arquivo Zip estaba corrompido. Deixei agora, sei que é gratuíto, pero para ser sincero é unha pena descargar e despois non o instala.
Eu vou mercalo noutro sitio agora.
boa sorte
Necesitalo !!

Responder

Volver a "Flight Simulator X (FSX) + Edición Steam & Prepar3D ata v3 ”