Panel 2D

Hai miles de add-onNa web para o clásico FSX e Prepar3D v1 a v3. Despegue de calquera parte do mundo, voando algúns dos avións máis icónicos do mundo a calquera dos 24,000 destinos.
miata54
Mensaxes: 1
Rexistrado en: 16 setembro 2015, 03:09

Panel 2D

Mensaxe sen ler by miata54 »

Ola Erik:
En primeiro lugar, déixame disculparme se molestei o carro da mazá ao publicar sobre a súa fantástica familia 787 en Flightsim.com antes de que o fixera. Non creo que Nel estivera molesto no meu posto, pero si mencionouno. Como mencionei na miña publicación, nunca fun un gran fan de VC debido principalmente a unha funcionalidade limitada. A este respecto, o teu VC é un traballo excelente. Realmente pódese voar o 787 sen ter que depender dun panel 2D. Non obstante, non se me ocorre unha mellor razón para engadir un panel 2D cando miro a oferta de Gavin Munro, que colaborou contigo na inclusión do seu estupendo indicador GPS, xa que o seu panel 787V2 encaixa coma unha luva no 787 VC. O mesmo deseño xeral, cor e función do teu VC. Entón, anímovos a xuntar de novo con el e considerar un panel 2D addon para a túa familia 787.

Grazas
Chris

Responder

Volver a "Flight Simulator X (FSX) + Edición Steam e Prepar3D ata v3 ”