Nada descargado despois do rexistro Jumbo

Nós animamos novos membros para presentarse aquí. Sexa a coñecer un ao outro e compartir os seus intereses.
plinux24
Mensaxes: 3
Rexistrado en: 26 de novembro de 2018, ás 01:00

Mensaxe sen ler by plinux24 »

Os ficheiros que intentei descargar están listados no meu Historial de descargas pero estes arquivos nunca se descargan no meu computador.

Non podo contactar con ninguén porque a páxina de contacto non existe. Onde están os ficheiros? A miña taxa de inscrición Jumbo tomouse rapidamente pero non teño nada para iso.

plinux24

rikoooo
Administrador global
Mensaxes: 521
Rexistrado en: 09 setembro 2011, 10:03
Contacto:

Mensaxe sen ler by rikoooo »

Ola, plinux24,

Recibes unha mensaxe de erro ou calquera cousa na pantalla unha vez que preme na ligazón para comezar a descarga?

Saúdos,
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

plinux24

Este sitio realmente é unha suxestión por ser un rexistro pago. Acaba de responder á túa pregunta, preme o envío e porque non comproba o CAPTCHA, borrou todo o que escribín. Estou moi contento de que me rexistrei só para 3 meses. Non volveré a usar este sitio.

De todos os xeitos, non, non teño erros só que cando acertou ben na ventá de seguridade aparece outra ventá que normalmente dálle a opción de escoller un lugar de descarga. Esa fiestra durará só uns segundos e desaparece e non se descarga nada.

O meu navegador está configurado para sempre preguntar a onde se descargará ea localización predeterminada é o cartafol normal de Descargas.

Grazas,
plinux24

rikoooo
Administrador global
Mensaxes: 521
Rexistrado en: 09 setembro 2011, 10:03
Contacto:

Mensaxe sen ler by rikoooo »

Ola,

Podería ir a simviation.com e descargar algo, se a descarga non se inicia, déixame saber, me axudará a identificar o problema e darlle unha solución.
Ou, podo darlle un reembolso total, se non está satisfeito.

Feliz Nadal.

lembranzas
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

plinux24

Ola,

Non son capaz de iniciar sesión nese sitio. É como se non estou rexistrado. Eu usei as mesmas credenciais que uso para iniciar sesión aquí.

guitpik
Mensaxes: 2
Rexistrado en: 01 maio 2018, 16:43

Mensaxe sen ler by guitpik »

Verificou o cartafol de descargas?

amberdog1
Mensaxes: 5
Rexistrado en: 03 Xuño 2016, 07:38

Mensaxe sen ler by amberdog1 »

Tiven a mesma cuestión a hora 1st que conseguín o jumbo, o meu a / v bloqueou a descarga e non recibín ningunha mensaxe de erro. Desactive o A / V e tente descargar o ficheiro / ficheiros que está a tentar obter.
Espero que isto axude e Feliz Flyin :)

Responder

Volver a "Benvido a novos membros"