barcos ...

Ten algún comentario ou entrada para compartir?
Non sexa tímido e envíanos unha nota. Queremos escoitar ti e nos empeñar para facer a nosa web mellor e máis agradable para os nosos visitantes e membros similares.
PAYSON
Mensaxes: 40
Rexistrado en: 12 setembro 2016, 20:22

barcos ...

Mensaxe sen ler by PAYSON »

Claro desexa ver un ou dous portaavións da Segunda Guerra Mundial.

Gh0stRider203
Mensaxes: 213
Rexistrado en: 21 xul 2015, 09:45

barcos ...

Mensaxe sen ler by Gh0stRider203 »

xa sabes que non é unha mala idea do home! :)

PAYSON
Mensaxes: 40
Rexistrado en: 12 setembro 2016, 20:22

barcos ...

Mensaxe sen ler by PAYSON »

Que non quere amar? Teño razón? 1 ou 2 flotas transportistas da Segunda Guerra Mundial. Non me tomes mal, adoro o slammin 'nos pontos que temos agora, pero é un pouco demasiado exento cos últimos Corsair (aínda que non é un avión da Segunda Guerra Mundial, usaban os mesmos transportistas). O máis recente nos avións da compañía é un criterio. Por suposto, todos os gatos Grumman teñen un lugar especial no meu corazón. Teño un fsx A versión do que parece ser unha plataforma plana de segunda guerra mundial de bitcoin, non podo descubrir como instalala. Non ten o mesmo instalador que Rikooo ten. Cheguei a correr, (literalmente, teño que facer algo de joggin)
Voltar ás nubes, PAYSON

Gh0stRider203
Mensaxes: 213
Rexistrado en: 21 xul 2015, 09:45

barcos ...

Mensaxe sen ler by Gh0stRider203 »

Non podía estar máis de acordo. sempre divertido tentar manter as cousas auténticas posible :)

Sinceramente non tería idea de como instalar esa flota sen ter o ficheiro diante de min. Só podo asumir que o instalarías no cartafol de escenarios e se non se engade automaticamente FSXe engádeo manualmente ...

Responder

Volver a "Caixa de suxestións"