Empresas brasileiras, por favor!

Ten algún comentario ou entrada para compartir?
Non sexa tímido e envíanos unha nota. Queremos escoitar ti e nos empeñar para facer a nosa web mellor e máis agradable para os nosos visitantes e membros similares.
moisinho
Mensaxes: 1
Rexistrado en: 28 maio 2017, 01:35

Mensaxe sen ler by moisinho »

Eu gostaria muito de ter um pacote de aeronaves da TAM (LATAM) para Fsx, hai dous paquetes que existe é un paquete final 777-200ER, eu ten que ser o texto da TAM para esta aeronave (B777-200ER). A cualidade dos addons Aqui são incríveis, continuamos trazendo iso tamén para nós! Obrigado.

Tamén teño un paquete de avións de TAM (LATAM) a Fsx, un dos mellores paquetes que hai no Ultimate Pack 777-200ER, realmente quero unha textura TAM para esta aeronave (B777-200ER). A calidade do add-ons aquí son incribles, siga traéndoo. Grazas.

Dariussssss
Mensaxes: 163
Rexistrado en: 27 de novembro de 2016, ás 17:52

Mensaxe sen ler by Dariussssss »

En primeiro lugar, benvido a Rikoooo. É moi bo escoitar que che gusta ese paquete de avións. Por desgraza, non o estamos facendo add-ons. O que significa que non podemos engadir ou cambiar algo neles. Se hai algúns erros, podemos solucionalos, pero xa se trata.

Segundo ... Teño que avisar, este é o foro inglés, así que non publiques noutros idiomas.

Unha vez máis, benvida e gústame aquí.

lembranzas

Responder

Volver a "Caixa de suxestións"