Suxestión para P3DAutoinstalador v4

Ten algún comentario ou entrada para compartir?
Non sexa tímido e envíanos unha nota. Queremos escoitar ti e nos empeñar para facer a nosa web mellor e máis agradable para os nosos visitantes e membros similares.
DRCW
Mensaxes: 86
Rexistrado en: 08 de decembro de 2014, 09:37

Mensaxe sen ler by DRCW »

Ei, baixei o avión 2 para P3Dv4 e, por algún motivo, o instalador quere cargar o ficheiro en (programa x (86) que son lugares para programas con formato 32. Lockheed instala en Program Files para a operación de bits 64. O resultado non se atopou ningún avión ao intentar seleccionar) a aeronave aínda que teño unha indicación de que a instalación foi exitosa. Mirei no cartafol Avións e nada alí. Non é un problema para min xa que instalo manualmente a aeronave no meu escritorio e logo copie o cartafol dos meus avións. Pero penso que lle faría saber, Grazas

rikoooo
Administrador global
Mensaxes: 514
Rexistrado en: 09 setembro 2011, 10:03
Contacto:

Mensaxe sen ler by rikoooo »

Ola,

Que eu teña o nome dunha delas addons polo que podería executar algunha proba para reproducir o erro e eventualmente corrixilo.

Grazas
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

DRCW

Claro ... O Falcon 50 eo Douglas C47, grazas

rikoooo
Administrador global
Contacto:

Vale grazas,

Acabo de executar algunha proba e non atopei ningún problema, o instalador entra no cartafol de bits 64 para min.

Estou en bits 10 64 de Windows. usando P3D v4 Pero tamén o teño P3D v1 v2 v3, FSX e FSX Instalouse Steam e X-Plane 9 a 11.

O instalador non pode equivocarse porque busca o camiño de P3D v4 do rexistro de Windows foron P3D v4 creou a súa propia clave coa ruta.

¿Podería ver o software HKEY_CURRENT_USERSLockheed Martin?Prepar3D v4 AppPath

E

HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWARELockheed MartinPrepar3D v4 SetupPath

Dime cal é o camiño de ambas claves (usa regedit.exe desde o comando de Windows para acces esas claves de rexistro)

Grazas
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

DRCW

Por suposto, estou a usar Windows 7 SP1 ... Isto pode ser un problema, eu vou mirar para el

DRCW

Ben, foi un problema con Windows 7 e foi un erro de rexistro. aínda que a descarga era automática, Windows 7 quería descargala ao vello Programa fiel (x86). Estarei a mercar un disco SSD para executar as ventás en breve, atopeino FSX e P3D corre moito mellor nunha unidade separada. Windows tende a entrar no camiño. Grazas pola túa resposta oportuna. Desembarques felices

rikoooo
Administrador global
Contacto:

Ok grazas polos teus comentarios

Lnadings felices
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

Responder