Alguén eliminou o meu tema. por que?

Ten algún comentario ou entrada para compartir?
Non sexa tímido e envíanos unha nota. Queremos escoitar ti e nos empeñar para facer a nosa web mellor e máis agradable para os nosos visitantes e membros similares.
hasgül
Mensaxes: 22
Rexistrado en: 01 xul 2018, 02:47

Mensaxe sen ler by hasgül »

Fixen unha publicación sobre a serie clásica de Posky 747 pero a miña publicación está eliminada. por que se elimina? Só foi unha suxestión. non algo de insultar. Pedín unha suxestión e eliminouse nun día. por que?

StonewallUSMC
Mensaxes: 18
Rexistrado en: 04 Out 2017, 03:29

Mensaxe sen ler by StonewallUSMC »

ás veces sucede, dubido que aquí reciba unha resposta, agás dun usuario, póñase en contacto con eles directamente e estou seguro de que terán un motivo por erro ou por algún outro motivo.

rikoooo
Administrador global
Mensaxes: 519
Rexistrado en: 09 setembro 2011, 10:03
Contacto:

Re: Alguén eliminou o meu tema. por que?

Mensaxe sen ler by rikoooo »

Ola,

A razón é porque está a preguntar sobre o Posky 747 classic VC en todas partes, na miña páxina de Facebook, no foro e por páxina de contacto. Señor, entendín o que quere, por favor, non utilice a técnica de spam para forzar á xente a ler a súa mensaxe; unha vez é suficiente, escoiteino.

747 Classic VC non é a miña prioridade neste momento, se vou traballar neste proxecto, avisareino.

Grazas
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

hasgül

rikoooo escribiu:
25 setembro 2020, 10:31
Ola,

A razón é porque está a preguntar sobre o Posky 747 classic VC en todas partes, na miña páxina de Facebook, no foro e por páxina de contacto. Señor, entendín o que quere, por favor, non utilice a técnica de spam para forzar á xente a ler a súa mensaxe; unha vez é suficiente, escoiteino.

747 Classic VC non é a miña prioridade neste momento, se vou traballar neste proxecto, avisareino.

Grazas
moitas grazas home, ti es o mellor.

hasgül

rikoooo escribiu:
Ola,

Grazas
Ola Rikoooo, atopei algo que podería ser útil. é sobre 747. aquí está a ligazón para iso: https://www.fs2000.org/2020/10/04/fsx-p ... e-package/
Creo que si FSX Nativo. Aínda non o tentei e creo que non ten un VC, pero quizais o único que poida necesitar sexa un VC. intentarase máis adiante. Moitas grazas señor.

hasgül

rikoooo escribiu:
Ola,

Grazas
ACTUALIZACIÓN: non ten VC, é un pouco lento en aceleración, a utilidade posky non funciona e o son non funciona. Cambiei os sons cos motores 747-100 PW que funcionaban. Ao panel 2D faltábanlle os indicadores, así que copiei e peguei o cartafol do panel no que funcionaba o panel 2D. máis FPS podería ser mellor. se non, igual que outros. grazas Señor.

StonewallUSMC

No teu FPS, hai poucas cousas que podes facer para acelerar o teu sistema, a maioría son básicas. Comprenda que, por moi grande que sexa un sistema, ten límites no que é capaz de facer. Para ter en conta, cada cousa engadida a un sistema ten un efecto, especialmente o glamour fotoxénico, aparentemente trivial, pero definitivamente eliminará o acelerador do seu sistema.

Primeiro é a túa pantalla, todos eses accesos directos na túa pantalla que non sexan a barra de ferramentas quítanse, porque cando apareces algo como o simulador, todo isto está directamente debaixo. polo tanto, elimina os atallos que non necesites.
En segundo lugar, o aspecto e a memoria RAM, un computador usa a pantalla como memoria RAM adicional e a maioría dos usuarios non teñen nin idea diso e pode deixar o Ram pola pantalla. Entra no teu Panel de control a Aspectos, aparecerá unha caixa de verificación e, a continuación, selecciona Rendemento, que eliminará o 25% do problema.

En terceiro lugar, entra en Propiedades do sistema. en Avanzado verás unha configuración para a páxina, terá unha configuración predeterminada como a mínima permitida de 16 MB e a recomendada 2965. Teño o primeiro establecido en 12000 e o máximo establecido en 47000, e iso encárgase diso.

O cuarto é entrar no teu FSX CFG que se atopa en% appdata% FSX prema e verá o título do Simulador de voo entrar niso e é o seu ficheiro CFG, no primeiro lugar MEMFIX = 1 que resolverá os problemas coa memoria no que atinxe ao FSX programa.

O quinto é antes de comezar o FSX vaia á busca e escriba% temp%, cando apareza, eliminaranse todos os ficheiros inútiles temporais, excluíndo aqueles que non pode importar.

En sexto lugar, para eliminar a actividade lenta e errática no ordenador como fallos, o teu sistema é lento e, como a maioría, farás miles de millóns de descargas, dáse conta de que non cumpre coas súas expectativas e eliminarao. Non importa o que eliminou e calquera outra persoa que tivera ou usase o ordenador, e se o sistema non se borrou, aínda está alí. Para facer o seguinte paso, hai que recordar que as copias de seguridade son importantes, así que asegúrese sempre de facer unha copia de seguridade do seu sistema cando sexa perfecto e poida facer a copia de seguridade nun USB. Agora leve o rato ao bim de reciclaxe e fai clic co botón dereito e selecciona eliminar permanentemente. Teña en conta que, cando fai isto, o ficheiro eliminado non se pode recuperar e o Windows aínda comezará a borralo.

Se realmente queres limpar o teu ordenador, hai un xeito de facelo e sacar o lixo, en vez de eliminar os ficheiros, envialos ao teu USB extra, carga todo o lixo que non queiras e lévao á biblioteca e elimínao no ordenador da biblioteca, teñen seguridade e todos os datos bórranse diariamente e non terás que tratar con el. Sempre terás copias SHADOW e non podes chegar a elas sen programas e aplicacións específicas, e non podo nomealas aquí, considérase spam, uso un sistema de seguridade do Departamento de Defensa e todo o que non quero incinero segundo as especificacións do goberno e nada é recuperable e sempre teño unhas 5 copias de seguridade e cada mes elimino e incinero as máis antigas.

Se tes algunha outra pregunta como CÓMO TRANSFERE TODO O MEU FSX OU MSFS2020 A UN ORDENADOR NOVO OU O MESMO ORDENADOR DESPOIS DUNHA ACTUALIZACIÓN SEN PERDER NINGÚN FICHEIRO? déixeo aquí e vou chegar a el. Sempre Fidelis.

hasgül

StonewallUSMC escribiu:
21 Out 2020, 05:27
No teu FPS, hai poucas cousas que podes facer para acelerar o teu sistema, a maioría son básicas. Comprenda que, por moi grande que sexa un sistema, ten límites no que é capaz de facer. Para ter en conta, cada cousa engadida a un sistema ten un efecto, especialmente o glamour fotoxénico, aparentemente trivial, pero definitivamente eliminará o acelerador do seu sistema.

Primeiro é a túa pantalla, todos eses accesos directos na túa pantalla que non sexan a barra de ferramentas quítanse, porque cando apareces algo como o simulador, todo isto está directamente debaixo. polo tanto, elimina os atallos que non necesites.
En segundo lugar, o aspecto e a memoria RAM, un computador usa a pantalla como memoria RAM adicional e a maioría dos usuarios non teñen nin idea diso e pode deixar o Ram pola pantalla. Entra no teu Panel de control a Aspectos, aparecerá unha caixa de verificación e, a continuación, selecciona Rendemento, que eliminará o 25% do problema.

En terceiro lugar, entra en Propiedades do sistema. en Avanzado verás unha configuración para a páxina, terá unha configuración predeterminada como a mínima permitida de 16 MB e a recomendada 2965. Teño o primeiro establecido en 12000 e o máximo establecido en 47000, e iso encárgase diso.

O cuarto é entrar no teu FSX CFG que se atopa en% appdata% FSX prema e verá o título do Simulador de voo entrar niso e é o seu ficheiro CFG, no primeiro lugar MEMFIX = 1 que resolverá os problemas coa memoria no que atinxe ao FSX programa.

O quinto é antes de comezar o FSX vaia á busca e escriba% temp%, cando apareza, eliminaranse todos os ficheiros inútiles temporais, excluíndo aqueles que non pode importar.

En sexto lugar, para eliminar a actividade lenta e errática no ordenador como fallos, o teu sistema é lento e, como a maioría, farás miles de millóns de descargas, dáse conta de que non cumpre coas súas expectativas e eliminarao. Non importa o que eliminou e calquera outra persoa que tivera ou usase o ordenador, e se o sistema non se borrou, aínda está alí. Para facer o seguinte paso, hai que recordar que as copias de seguridade son importantes, así que asegúrese sempre de facer unha copia de seguridade do seu sistema cando sexa perfecto e poida facer a copia de seguridade nun USB. Agora leve o rato ao bim de reciclaxe e fai clic co botón dereito e selecciona eliminar permanentemente. Teña en conta que, cando fai isto, o ficheiro eliminado non se pode recuperar e o Windows aínda comezará a borralo.

Se realmente queres limpar o teu ordenador, hai un xeito de facelo e sacar o lixo, en vez de eliminar os ficheiros, envialos ao teu USB extra, carga todo o lixo que non queiras e lévao á biblioteca e elimínao no ordenador da biblioteca, teñen seguridade e todos os datos bórranse diariamente e non terás que tratar con el. Sempre terás copias SHADOW e non podes chegar a elas sen programas e aplicacións específicas, e non podo nomealas aquí, considérase spam, uso un sistema de seguridade do Departamento de Defensa e todo o que non quero incinero segundo as especificacións do goberno e nada é recuperable e sempre teño unhas 5 copias de seguridade e cada mes elimino e incinero as máis antigas.

Se tes algunha outra pregunta como CÓMO TRANSFERE TODO O MEU FSX OU MSFS2020 A UN ORDENADOR NOVO OU O MESMO ORDENADOR DESPOIS DUNHA ACTUALIZACIÓN SEN PERDER NINGÚN FICHEIRO? déixeo aquí e vou chegar a el. Sempre Fidelis.
grazas, xa editei o meu FSXArquivo .CFG e obtiven ficheiros de textura de pouca especificación de AVSIM, agora 20-25FPS no chan, 30-40FPS no aire. FPS está ben, pero o principal problema é o VC. Atopei un 747-100 convertido, ata P3Dv5 (aínda vou usar FSX) e non sei como combinar un VC.A ligazón está neste tema. se sabes combinar un VC, agradecerás moito a túa axuda. ese é o principal problema. o meu tema non foi eliminado, eliminouse temporalmente.

hasgül

StonewallUSMC escribiu:
21 Out 2020, 05:27

aquí hai outra ligazón para o FSX Nativo 747-100. https://simviation.com/1/search?submit= ... 47&x=0&y=0 este é máis lento á hora de acelerar. A utilidade Posky non funciona. Engadín o ficheiro de son do paquete Rikoooo 747-100. Tentei o avión no outro enlace, que non tiña indicadores nin sons. Non tentei esta ligazón. grazas Señor.

StonewallUSMC

O que tes que facer é atopar un cc compatible coa versión que estás a usar e instalalo. Canto máis nova é a plataforma, menos posibilidades de atopar o que necesitas. Sempre que se trata dunha nova aplicación e dunha nova plataforma, aprendín a esperar. A miña experiencia con FSX e ter que xestionar o desenvolvemento de mala calidade en 2006 e o ​​que a comunidade tivo que pasar para levalo aos estándares modernos é como xurdiu o MSFS 2020. Parecíase moito a un proxecto base de base media, moi divertido.

O que adoito facer é esperar a mercar unha nova versión ata que leo cales son os problemas e agardo a que se resolvan os principais fallos e se apliquen as actualizacións e actualizacións. O P3d A aplicación ten tantas actualizacións que non vou achegarme a ela, demasiado. No que atinxe ao novo 2020, hai problemas, non os mesmos en cada país, literalmente, e iso é algo que cabe esperar.

Pechado

Volver a "Caixa de suxestións"