O futuro da Freighters

Este é o lugar para falar sobre aviación mundo real. fotos interesantes, vídeos, feitos ...

Moderador: superskullmaster

Dariussssss
Mensaxes: 163
Rexistrado en: 27 de novembro de 2016, ás 17:52

O futuro da Freighters

Mensaxe sen ler by Dariussssss »

Ola a todos.

Coa actual formación dos freteiros que se estancan lentamente, estiven vagando, cal é o futuro para estas aves? Planos como B747,757,767 ... A300,310 xa non están en produción, e é moi improbable que tanto Boeing como Airbus busquen versións Freighter de 787,777-x, A330Neo e A350, así que me gustaría preguntar, que vostedes pensan niso , hai futuro para os cargueros?

Que ocorrerá cando se retirase o último dos cargueros existentes?
Pensas que Boeing ou Airbus irán a cargos con calquera dos avións actuais?

lembranzas

Gh0stRider203
Mensaxes: 213
Rexistrado en: 21 xul 2015, 09:45

O futuro da Freighters

Mensaxe sen ler by Gh0stRider203 »

Oh meu amigo, non podías estar máis mal :)

O 747 aínda está en produción (ambas as dúas e as cargas), e hai unha versión de carga do 777. De feito, 129 777F entregáronse a partir de febreiro. O 767 aínda está en produción, e FedEx pide unha versión completa da versión :)

Dariussssss

O futuro da Freighters

... ben, supoño que si.

Despois dalgún buscador ao redor do sitio web de Boeing, teño que dicir que estiven realmente mal ... Quero dicir, que liña está ... ben feito Boeing. Do outro lado está Airbus ... Creo que tiña razón para eles ...

Gh0stRider203
Mensaxes: 213
Rexistrado en: 21 xul 2015, 09:45

O futuro da Freighters

Mensaxe sen ler by Gh0stRider203 »

si, Boeing é bastante impresionante. De feito, agora temos dúas B-29 voando grazas a elas.

Durante o MÁIS TEMPO foi "FIFI", pero grazas á planta de Boeing en Kansas, "DOC" restaurouse e volve agora. O interesante é ..... que a MESMA planta ... foi o berce de DOC. De feito, algúns dos que orixinalmente axudaron a construír DOC traballaron orixinalmente xunto aos actuais empregados de Boeing para volver poñer o DOC no aire :)

Non me podes dicir que non é un mal xenio :)

Dariussssss

O futuro da Freighters

Por suposto.

Estou sorprendido de que Airbus non poida ver o potencial nos seus propios avións, sobre todo no A350 e no A380. Non estou dicindo que 747 sexa malo ou algo así, pero un carguero de dúas plantas completo sería incrible. Engada a iso un rango incrible, 8 500 nm, entón digamos que un 1000 menos nunha versión Freighter, aínda é un intervalo moi serio.

Simplemente non o podo entender ... Están falando dalgún programa PAX-Freighter, para converter os avións PAX existentes na carga .... e iso fíxome pensar en A340-500 F ... como é o malo asno? É dicir, se recorda a MD-11, foi un desastre como un avión pax, pero como un carguero.

Responder

Volver a "Aviación real"