A busca atopou coincidencias 35

by JanneAir15
29 xul 2018, 11:42
Foro: Caixa de Suxestións
Tema: Que add-onS queres actualizar?
Respostas: 80
Visitas: 148271

Que add-onS queres actualizar?

Grazas por actualizar o paquete ATR para P3D v4.
¿Hai algunha posibilidade de que poida actualizar o Concorde? Parece que non hai outro Concorde para P3D v4 polo momento polo que sería moi bo ter un.
by JanneAir15
23 de abril de 2018, ás 14:19
Tema: Que add-onS queres actualizar?
Respostas: 80
Visitas: 148271

Que add-onS queres actualizar?

Ola! Non estou seguro de que o paquete ATR 42 / 72 xa é compatible con v4 pero para min non funciona con P3D v4 Entón, pode actualizar tamén aquel?
by JanneAir15
09 agosto 2017, 08:48
Foro: Simulador de voo X (FSX) + Edición Steam & Prepar3D ata v3
Tema: Boeing B747-443 Advanced VC desapareceu texturas
Respostas: 0
Visitas: 11458

Boeing B747-443 Advanced VC desapareceu texturas

Ola! Descarguei o paquete Boeing B747-443 Advanced VC pero ao VC faltan texturas dos interruptores de luces e quería poñer o VC a outro Project Opensky 747 e despois os interruptores de luces teñen texturas pero logo todas as pantallas son negras Os FMC tamén o son. Por favor, axude co ...
by JanneAir15
22 xul 2017, 06:48
Tema: Ultimate FSX
Respostas: 8
Visitas: 22894

Ultimate FSX

Pero cando dixeches final FSX quere dicir que estás a pique addons tamén. Porque son de mellor calidade (normalmente) necesitan unha mellor tarxeta gráfica. Podes responder a iso antes de recomendarche algo? E como amberdog1 dixo que unha boa CPU é unha obriga se quere un bo rendemento.
by JanneAir15
31 maio 2017, 15:35
Tema: Low fps en alta PC final
Respostas: 4
Visitas: 16549

Low fps en alta PC final

Fixa-lo! Acaba de atopar un bo equilibrio entre os controis deslizantes e ata eu poñer algúns controis deslizantes para abaixo aínda parece mellor que na configuración que tiña antes. É divertido : Lol:
by JanneAir15
31 maio 2017, 05:36

Low fps en alta PC final

Xa teño esa UIAutomationCore. dll pero eu podería probar esa información no foro de Steam. Grazas. Pola forma en que eliminou o fsx.cfg porque o fixera, pero agora acabo de poñer algúns axustes e xa está un pouco mellor agora.
by JanneAir15
30 maio 2017, 15:31

Low fps en alta PC final

Ola! Acabo de construír un novo ordenador e instalalo FSX. Eu teño menos addons agora mesmo (na antiga computadora había moitos programas libres addons) pero pregúntome por que o meu fps é tan baixo incluso cun ordenador bastante bo (ao redor de 20 fps). Poderías axudarme? Por suposto, as especificacións do ordenador <...
by JanneAir15
01 de abril de 2017, ás 13:02
Tema: Recibe puntos só de rexistro en
Respostas: 10
Visitas: 45335

Recibe puntos só de rexistro en

Ola! Notei que cando creei un tema (coma este) non recibo os 10 puntos que é o que debería obter ao crear un tema ou outras cousas como publicar comentarios ou responder con máis de 150 caracteres a unha publicación. Enviei un boleto ao persoal, pero gustaríame preguntar tamén ...
by JanneAir15
31 de marzo de 2017, 12:27
Tema: Son este os controladores de voo compatíbel?
Visitas: 19138

Son este os controladores de voo compatíbel?

Unha boa configuración, pero gústame que o temón estea controlado por pedais polo que vou con estes: -Manexo de mando Logitech Extreme 3D Pro - Pedais de timón de voo Logitech Saitek Pro - Cuadrante de aceleración de voo Logitech Saitek Pro Grazas pola axuda. Un cordial saúdo

Ir á busca avanzada