Flight Studios + članstvo

Lockheed Martin nam nudi Prepar3D v4 i v5 sada su izvorni za 64-bitne sustave i VR kompatibilne. Prepar3D uključuje korisnike u potopni trening kroz realna okruženja. Idealno za komercijalne, akademske, profesionalne ili vojne instrukcije.
FlightStudios
Pridružio se: 24. 2019. 15., 35:XNUMX
Najčešće korišteni simulator: FSX
Kontaktirajte nas na:

Nepročitani post by FlightStudios »

Pozdrav svima,

Ja sam glavni programer u FlightStudios (ex OFX Interactive Simulacija) i drago mi je predstaviti cijeloj zajednici naš program članstva (15,00 € za 2 godina s potpunim pristupom).

FS + je jedina ponuda pretplata na tržištu, omogućava podizanje vašeg simulatora na višu razinu, nema potrebe za donošenjem izbora kojim možete bez kompromisa zadovoljiti sve svoje zrakoplovne želje. Tijekom razdoblja pretplate imat ćete pristup neograničenoj količini zračnih luka, gradova, krajolika okoliša, zakrpa, ostalog i FS + medija uvida. Naplatit ćemo vam jednokratno (na datum vaše početne pretplate) i možete se odjaviti u bilo kojem trenutku.

Dolaskom Microsoftovog simulatora leta s novim ekosustavom, pretplata FS + bit će najmoćniji alat za unapređenje vaših zračnih luka.

Otkrijte sada naš novi krajolik: Južna Amerika Landclass Region

link: Web lokacija Flight Studios

Slika

duvlop
Pridružio se: 08. prosinca 2019., 08:52

Nepročitani post by duvlop »

FlightStudios je napisao:Pozdrav svima,

Ja sam glavni programer u FlightStudios (ex OFX Interactive Simulacija) i drago mi je predstaviti cijeloj zajednici naš program članstva (15,00 € za 2 godina s potpunim pristupom).