Charte d'utilisation du forum

Toutes les annonces officielles à propos de Rikoooo.com
rikoooo
Nchịkwa zuru ụwa ọnụ
Ozi: 521
Enregistré nwere: 09 sept. 2011, 10: 03
Mpaghara: SWITZERLAND
Kpọtụrụ:

Charte d'utilisation du forum

Ozi adịghị lu site rikoooo »

Charte d'utilisation du forum (règles)

Avant-propos

Cette charte a été élaborée afin de préciser aux utilisateurs du saịtị http://www.rikoooo.com Les ọnọdụ d'utilisation du forum, permettant à des utilisateurs du monde dum, nwere nke ọdịbendị dị iche iche, d'échanger des ozi na ligne.

Ute nwere ike ịnwe njirimara nke saịtị ọ bụla, ị ga - achọpụta saịtị gị.

Le forum de Rikoooo bu nke nwere ihe omumiri zuru oke tinye gbadoro ukwu nombre de discuter librement sur des sujets careful la simulation avionique et réel. Ọ bụrụ na mkparị na-emetụta mkparị, na nnọchi anya gị, ị ga-ahụ ihe ị ga - ekwu maka ya. ozi ne se conformant pas à la présente charte.

Périmètre

Rikoooo zutere ọnọdụ inwe mmekọrịta na ọgbakọ nke na - ekwu okwu na iji mezuo iwu. Rikoooo a été développé de manière à offrir un service gratuit de qualité à ses différents utilisateurs afin de permettre le partage de l'information en matière d'aviation. Il s'adresse ainsi aussi bien à des enfants mineurs qu'à des étudiants, à des personnes dans un contexte professionnel, ou bien à des personnes retraitées cherchant à ተቀባይነትfondir leurs connaissances en la matière.
Site na njiri mara ndị mmadụ, ị ga-eji ihe ndị dị na saịtị ahụ lelee ihe ga-enyere ndị mmadụ aka inyochaa ha.

Akwanyere de la iwu
Neutralité commerciale et culturelle
Akwanyere d'autrui
Conseils d'écriture d'un ozi
Principes de imeru ihe n'ókè

Akwanyere de la iwu

Ntanetị intanet dị iche iche ga-eme nke a. En part en matière de droits par les internautes. Ọ bụ iji aka ya rụọ ọrụ, ntanetị saịtị ahụ na ntanetị ndị ọzọ ga-arụ ọrụ ya na-akwụ ụgwọ ego site na ntanetị. Ainsi Rikoooo na ses utilisateurs se doivent de respecter la législation française.

Sont ainsi notamment interdits (a titre non exhaustif) et le cas échéant sanctionnés par voie penale:

L'atteinte à la vie privée d'autrui (cheta nominative de tierces personnes sans leur accord explicite). Dans ce cadre, l'envoi de ozi électroniques na-abụghị sollicités aux utilisateurs du saịtị est interdit;
La diffamation et l'emerụ;
Mpụ ndị na-akpata mpụ na-esite na mmadụ kpasuo onwe ya, na-akpata mkpasu iwe megide ịkpa ókè, na-eme ihe ike;
L'apologie de tous les les les mpụ, ihe ọjọọ edepụtara, viol, mpụ de guerre et mpụ contre l'humanité; la négation de mpụ contre l'humanité;
Na mmeputakwa, ncheghari ihe ndi ozo di iche-iche œuvre soumise à des droits de propriété intellectuelle ne le permettant pas;
La publicité ma ọ les ozi à ịrụ ọrụ commerciale;
Mkparịta ụka nke Les traitant de la copie de logiciels commerciaux wụsara iji ya rụọ ọrụ onye ọzọ ga-eme ihe ọ bụla.

Le cas deses emeela ka onye ọzọ bụrụ onye ọgbọ ya

L'utilisation de logiciels d'échange de fichiers d'égal à égal (en anglais Peer-To-Peer, notés P2P) nnest pas interdite par la loi en vigueur en France. Néanmoins, l'utilisation de ces logiciels zuba le téléchargement ou le partage de logiciels protégés par le droit d'auteur l'est.

Ainsi, les mkparita ụka banyere leutilisation de ce type de logiciels sont tolérées sur le forum. En revanche, toute mkparịta ụka ga-aga n’ihu ịkọwapụta ihe ga-eme ka ihe gafere ma nwee nnọkọ. Ihe ị ga-eme banyere ya bụ iji nwayọọ na-agwa gị ya, na -eme ka ihe na-enweghị isi ghara imebi ya.

Neutralité commerciale et culturelle

Nyere onye obia na onye obia na nzuko ozi nke onye obia na nzaghachi nke onye nzulite ozi ya d'une realité en rapport avec le sujet du forum.

Ndị ozi ga-achọ ihe ga-enyere gị aka inyocha saịtị gị dị iche iche

Na ozi ị ga - eziga ozi banyere nzukọ gị. Na-ekwe nkwa, ozi banyere nke a na-akpọ SPAM et toront tous supprimés.
A na-ekwenye ekwenye n'ihe ọ bụla, na-agaghị eme ka ndị mmadụ nwee ike ịdị na-emekọ ihe ọnụ, na-agaghị emewe nke a na saịtị ahụ.

Ọ bụrụ na ị ga - agbasa ozi ọma nke ntanetị, ntanetị nke ntanetị, ntanetị nke ntanetị, ntinye aka na ntanetị, i nwere ike ime ka mmadụ nwee ike ịkwalite ngwa ngwa websaịtị a Ọ bụ onye na-eleta ya.
Neutralité religieuse, iwu na ọdịnala

Maka nzukọ iji rụọ ọrụ, nzụlite, ọdịbendị na nkwupụta na-ekwuputa ọnọdụ, nke ga-eme ka a mata ihe ga - eme ka ọ bụrụ nke ga - eme ka ihe ga - adị elu, dans sa sign ou son profil.

Akwanyere d'autrui

Le forum du site na saịtị Rikoooo zutere na mmekọrita nke onwe onye dị iche iche de milieux différents, tendant vers un seul but: L'aviation. Ainsi, tosh les personnes contribuant à cette entraide sont des utilisateurs volontaires et bénévoles.
Politesse

Est nwere ike a gaghị achọta nnwere onwe na ogbako avec le tinyere nkwanye ugwu dị ukwu-na-vis des utilisateurs. Chaque nouveau ozi devra donc être le plus courtois ga-ekwe omume.
Mgbe ị na-eche ihe ndị ọzọ ga-eme ka anyị nwee nsogbu, ị ga-ama ihe ọ bụla,
ikike, ihe dị ka nke ọma, ga - eme ka ihe dị mma.
Cette règle de conduite est valable dans la vie de chaque njem mais aussi sur Rikoooo

Voici un exemple de ozi à éviter:

DONNEZ-MOI UN LIEN VERS UN MIRAGE 2000 FSX

La formule suivante est mma:

Bonjour,
Je suis à la recherche d'un mirage 2000 wunye FSX
Ekele gị d'avance de votre réponse!
Stéphane L.

Remerciements

La ga-ahụ ihe ga-enyere gị aka ma ọ bụrụ na ị ga - enyere ndị ọzọ aka, ma ọ bụrụ na i nwetaghị ihe ị ga - eme. Si vous trouvez la réponse à votre problème par ailleurs, n'hésitez pas à la postster sur le forum: elle zubara peut-être servir à un autre!

Humilité

Ọ bụrụ na mmadụ abịa, onye ọrụ ga-ele anya dị ka onye ọrụ ga - eleba anya na onye ga - eleba anya na usoro ga - eleba ya anya. Na -eme ka onye na -eme ka onye na-enye onyinye ga na-arụ ọrụ nke ọma. D'une manière générale la courtoisie est conseillée sur le forum.

Ozi a na-akpọ envoi d'un nouveau ozi, ị nwere ike ikwu maka njirimara ndị ọrụ na-enweghị isi na mkpokọta ngwa ngwa. Ọ bụrụ na ị ga - ezi ozi gị ma ọ bụrụ na ị ga - ezi ozi, ị ga - eleba anya n'ihe ị chọrọ. Ozi kwesịrị ịgbasa ozi, ozi gị ga-agarịrị n'ihu na mkparịta ụka. O nwere ike ịbụ na ozi ga-ezigara m ozi bụ ozi ga-ezisa ozi ma ọ bụrụ na ị ga-ezigha ozi ya.

Ọ bụrụ na ịchụrụ onwe gị ọrụ, na-elekọta mmadụ, na-arụ ọrụ ya, na-ahụ ihe ga-eme ka mmadụ gharazie irube isi, na-ahụ maka ihe ọ bụla.

Site na, tinye ihe nkasi obi nke ukwu, nke a ga - enyere anyị aka ị ga - eme ka ihe dịrị gị mma vous rencontrez, il est guaranteeandé de:

Ozi ya bụ akwụkwọ mmado ga-agbasa ozi. Ihe ndị ị ga-akwanyere ùgwù bụ ozi ndị a ga-akwanyere ùgwù. Cependant, si vous n'avez pas de réponse dans les 24h, vous avez la possibilité de faire remonter votre message na mbụ en tête des messages du forum en répondant simplement to votre propre message.
Ọ na - ezigara ya ozi maka ozi na - enweghị isi na - ekwu, sị, "Aidez-moi, j'ai le même problème et personne ne me répond»

Conseils d'écriture d'un ozi

Ozi a na-akpọ envoi d'un nouveau ozi, ị nwere ike ikwu maka njirimara ndị ọrụ na-enweghị isi na mkpokọta ngwa ngwa.
Iji nweta ozi na ajụjụ, anyị ga - enwe ike irube isi. Der ga-ahụta ihe ga-enyere gị aka ịnụ ozi gị.

Ozi kwesịrị ịgbasa ozi, ozi gị ga-agarịrị n'ihu na mkparịta ụka. O nwere ike ime nke a site n ’ozi ala anyị ga - agbasa. Ọ bụrụ na ịchụrụ onwe gị ọrụ, na-elekọta mmadụ, na-arụ ọrụ ya, na-ahụghị ihe ga-eme ka mmadụ gharazie irube isi, na-ahụ maka ihe ọ bụla.

Izipu ozi nke oma na abatacha nke onwe gi, nke ga - ezipu ozi ma zie ozi nke ọma.
style

Ndị mmadụ ga-anabatacha ozi maka mmekọrịta mmadụ na ibe ya na ịnwere mkpụrụ okwu ga-agbadata ozi gbasara akwụkwọ.

Ainsi, un ozi rédigé en majuscules «donne l'impression» d'une hausse de ton et est souvent interprété à tort comme signe d'énervement. Il en est de même zuba un ozi suivi d'un grand nombre de caractères de ponctuation. Ọ bụ ihe ọ bụla iji ha rụọ ọrụ. Voici enweghị ihe atụ ozi:

POUVEZ-VOUS ME DONNER LA REPONSE?!?!?! ???

La formule suivante est mma:
Bonjour,

Je suis à la recherche d'un mirage 2000 wunye FSX
Ekele gị d'avance de votre réponse!

Stéphane L.

Ọ ga - enyere gị aka ịghọta ozi gị nke ga - eme ka mmadụ nwee ike iru mmadụ (ụdị SMS) na nke na - enweghị atụ. Ozi na-ezi ozi ọma ga-anabatacha ozi ọma nke na-agaghịzi anwa anwa zie onye ọ bụla ozi.

Étant donné que les ozi postés sur le forum ne permettent pas metjours de refléter l'état d'esprit de celui qui rédige, a ga - ekwe omume (et généralement conseillé) d'utiliser des smileys, c'est-à-dire des caractères ozi n’ozi ga-abanye n’obodo ozi

Titre du ozi

Le titre du ozi bu la première họọrọ que les utilisateurs voient sur le forum. Ozi na-ezizi ozi ọma ga - enye aka mgbakwunye na ohere ọ bụla. Ndị mmadụ nwere ike ịnata ozipụrụ iche gbasara mmadụ pụrụ iche.

Ihe ngosi Voici na ezi aha banyere ndozi:

Cherche mirage 2000
Problème A380 de chez Wilco
Cherche infos sur la usoro de démarrage du Boeing 777
FSX ne démarre gbakwunyere (nom de l'erreur)

Site na nkịta, anyị nwere otu ọnụ ahịa otu pụrụ iche ga-ekwenye na njirimara ndị pụrụ iche:

Demande d'osote onyeisi Òtù
Heeeelp!
PLEAASE!
SOS
Ngwa ngwa
Aidez-moi

Nkọwapụta nkọwapụta

Lorsqu'un utilisateur poste un ozi na-elebara nwa nwoke anya, il connaît généralement le contexte de celui-ci. Ma ọ bụ ndị na-ekwu okwu ga-ekwu okwu, ma ọ bụrụ na e nwere ihe ị chọrọ iji zụta ma ọ bụ, ị ga - eji ihe ị ga - eme nke a.

Ihe a ga-eme ga-enyere gị aka ma ọ bụrụ na ị ga-ahụ ihe ga-eme ka ị nweta ihe ị ga-eme nke ọma.

Principes de imeru ihe n'ókè

Les modérateurs sont des membres de Rikoooo choisis sur la base des critères suivants:

mmetuta sur le forum,
    òkè à la isi de connaissances,
    itinye n'ọrụ éclairée des alertes modérateurs,
    qualités suivantes: diplọma, sens du relationnel, capacité d'analyse et connaissances Usoro.

A na-ekwupụta ihe ga-enyere ndị ọzọ aka ịhapụ ozi ha na nnọkọ ga-enyere gị aka inweta ozi ga-aga nke ọma. Ainsi, si jamais un utilisateur poste un message contraire à la charte, merci soit de lui indiquer poliment la conduite à adopter sur le forum, soit d'utiliser le lien d'alerte présent à chaque nwee mkparịta ụka:

Le code de conduite des modérateurs répond aux quatre règles suivantes:

Naele les usagers de Rikoooo,
    Assister les utilisateurs, akụkụ mkpụrụ ndụ ọ bụla,
    Traiter les alertes émises par les membres du saịtị,
    Faire appliquer la charte.

Afọ ngbanwe mgbazinye

Na mgbe enwere mgbanwe. Interrogez-vous d'abord sur la raison de cette modération
    N'ouvrez pas de nouveau sujet sur le forum wre vous plaindre ou tú insulter les modérateurs, vous risquez d'être rapidement banni du forum.
    Si vrement vous pensez qu'il ya erreur, vous pouvez envoyer un message privé au modérateur qui vous a modéré.

Retourner vers «Nkwupụta Rikoooo»