јазици

На тема-icon прашање P3d V4 Паѓање на додатоците на јазичето Исчезнуваат по падот на USS Нимиц.

Повеќе
1 година 4 месеци # 1076 by jjpamhawk

P3D V4 понекогаш се урна кога авион се урна на палубата на USS Нимиц. По P3D паѓам - рестартирам P3D V4 (а не рестартирање на компјутер), јазичето 'додатоци' недостасува, и затоа не можам да го рестартирам USS Nimitz. Единствениот начин да ги вратите јазичето „Додатоци“ е да го рестартирате компјутерот. Ова не се случува за секоја несреќа на авиони на Нимиц. Ова се случува на повеќе од еден симулатор. Дали има препораки како начинот на кој треба да се инсталираат носачите на авиони; Некои предлози?

Ве молиме Логирај Се or Направи сметка да се приклучат на разговор.

Повеќе
1 година 4 месеци # 1078 by DRCW

Проверете додатоци во кои сте ги внеле P3D. Некои авиони (Freeware може да предизвика паѓање на програмата) Ако овој проблем започна веднаш по преземањето бесплатно, избришете го додатокот, потоа рестартирајте го системот и проверете дали се повторува. Кодирачките конфликти вообичаено се честа појава. Друго прашање е преземањето со вклучена интернет-безбедност.

Следниве корисник (и) рече Ви благодариме: jjpamhawk

Ве молиме Логирај Се or Направи сметка да се приклучат на разговор.

  • Не е дозволено: да се создаде нова тема.
  • Не е дозволено: за да одговорите.
  • Не е дозволено: за да додадете Датотеки.
  • Не е дозволено: да ги менувате вашите пораки.
Време е да се создаде страница: 0.358 секунди
јазици