Advarsel til P3D brugere

Lockheed Martin tilbyder os Prepar3D v4 og v5 er nu native til 64-bit-systemer og VR-kompatibel. Prepar3D engagerer brugerne i forbløffende træning gennem realistiske miljøer. Ideel til kommerciel, akademisk, professionel eller militær instruktion.
DRCW

Advarsel til P3D brugere

Ulæste indlæg by DRCW »

Nu er jeg sikker på, at mange af jer har hørt om Dovetail, der annullerer Flight Sim World (FSW). Jeg vil ikke diskutere grundene til, at jeg mener, at dette program mislykkedes. Det, der bekymrer sig, er de begivenheder, der skete på FSWs facebook-side i løbet af de sidste 2 måneder, før de afbrød produktet. Dag efter dag forsøgte Dovetail og FSW at få salg. Faktisk talte de om fremtiden for deres flysimulator to dage før de meddelte, at produktet ikke længere vil blive udviklet.

Så hvad angår mig er dovetail må allerede være kommet til den konklusion på dette tidspunkt, at de skulle trække stikket. De forsøgte at få flere penge, før de gjorde det fra nogen dumme nok til at bide den krog. Dette ville være et forsøg på at kompensere for omkostningerne ved deres køb af underholdningsrettighederne fra Microsoft. Faktisk har de stadig FSW til salg på damp til maj 24th. Hvad fortæller du det?

Min frygt er, at de måske forsøger at gå efter Lockheed Martin for ikke at håndhæve deres licenser for at inddrive flere af disse tab ved at hævde, at det bidrager til FSW's fiasko. Dette ville tvinge Lockheed Martin til enten at fjerne den akademiske licens og skade mange slutbrugere, eller de ville skulle øge prisen for at betale svovelbeskadigelser.

Dovetail er en stor fedtplet på vores samfund og har allerede gjort skade på vores hobby. Det andet valg ville være, at Lockheed blev tvunget til at trække stikket på den eneste anden ESP-platform i flysimulering. Hvis dette sker, vil X Plane blive monopolet i PC Flight Simulation. Et sådant monopol ville være meget dårligt for slutbrugeren. Vi har brug for mindst to primære flysimuleringsfirmaer for at fremme sund konkurrence og fortsat tredjepartsudvikling

StonewallUSMC

Advarsel til P3D brugere

Ulæste indlæg by StonewallUSMC »

Ive sagde den samme ting, det er slags underligt efter at have været sammen med FSX og lære et program fra bunden af ​​i det sidste hvad? ti år. Et par af os vidste næsten et år før GameSpy forlod, at det ville ske. Denne situation er stort set den samme, som du har mange, der truer industrien med ikke-etiske aktiviteter. Jeg tror stadig personligt, at den over million mandstimer, der tager denne platform til det niveau, den nu tilskrives muligt højst 28% af payware-fly 40% til payware-sceneri, og resten var alle de andre, der er i freeware og shareware der faktisk lægger den største grad og indsats. Der er mange misbrug på den finansielle arena. Jeg vil ikke angive navne, men det er for at beskytte dette websted, der ikke har noget at gøre med erklæringen. Du har et firma, der lægger meget fin betalingsvare, og ja, der er mange fejl i denne smukke jet fighter, og hvad levende våben indebærer, MEN at opkræve brugere / købere nye gebyrer og koder for hvert år i noget, du har købt, og derefter det faktum, at du sendes til fora for svar. De tjener de penge, vi besvarer spørgsmålene og løser problemer, som de lovligt skal løse. Lad os tage et websted, FSXA FSX Guld FSX, der er et websted online, som alle er ganske velkendte med, de har FSX Guld til salg til over $ 200.00 US. Det er en rigtig tragedie. Men så er der overlegne steder som dette, der giver en smule ved, hvad der foregår, og som vil gøre alt for at gøre tingene enklere at forstå og altid gør tingene bedre. Irts en af ​​de eneste steder, jeg nogensinde har set i de ti år at spørge: Hvad vil du se opgraderet, nu er det unikt i denne dag og alder. Jeg takker alle dem foran os og vil komme efter os for at holde dette i live og for at fortsætte med at lære ind og outs i programmerne for at lære teknikkerne. Flygesimulering har bragt flere personer ind i luftfartsindustrien end nogen anden i historien. De fleste af dem, der falder ud her, ville droppe i flyskolen. Fremtidens flight sim ser ikke blød ud, kun de stærke vil overleve i branchen, fordi de der kommer ind bare for profit og med kun sig selv i tankerne og ikke flysim skabere, brugere, udviklere osv., Og ikke lærer at lytte til de flightim offentlige de vil mislykkes, det kan jeg forsikre dig om. Jeg kan huske, da den første MS-flysim kom ud, den var ny, den var overlegen, og nu ser jeg tilbage på disse programmer som fundament, som PONG var i spidsen for det hele. Byg et stærkt fundament, der vil støtte huset, gøre det stærkt nok og alsidigt nok til at håndtere alle ting ikke én, for hvis du ikke ikke en ting vil bringe huset ned, tak RIKOOOO for et sted med godhed, et sted hvor vi kan mødes og gøre sim til et bedre sted endnu. Hav en sikker flyvning. Fidelis. Hvis denne vedhæftning vises, skal du vide, at der er grafik på en 300G-intelduo om 7 år gammel, der kører windows 7

Besvar

Vende tilbage til "Prepar3D v4 og v5 (64 bit) ”