B52 tilslut problem

Lockheed Martin tilbyder os Prepar3D v4 og v5 er nu native til 64-bit-systemer og VR-kompatibel. Prepar3D engagerer brugerne i forbløffende træning gennem realistiske miljøer. Ideel til kommerciel, akademisk, professionel eller militær instruktion.
Coull

B52 tilslut problem

Ulæste indlæg by Coull »

Hej alle. Markus her.Jeg undrer dig bare over, om nogen har haft problemer med Boeing B-52H CONECT-pakken FSX & P3D.Det vises her kompatibelt med prepar3d v4, men i min efter installationen viste det ikke nogen billeder i valgfilen og styrtede ned, da jeg forsøgte at indlæse den. Håber at høre fra nogen snart.

Brugeravatar
rikoooo
Administrator global
Beliggenhed: SCHWEIZ
Kontakt:

B52 tilslut problem

Ulæste indlæg by rikoooo »

Hej Marcus,

Interessant hvad du sagde, jeg har kontrolleret denne fil, og den er bestemt ikke kompatibel med Prepar3D v4, men forfatteren af ​​opdateringen (David Robles) foregiver, at den blev opdateret til FSX NATIVE med MCX-software, men det er DEFINITIVT IKKE. Modellerne er stadig fra FS2004. Så nu kan jeg oplyse, at det er kompatibelt med FSX og P3D op til VERSION 3 (ikke 4). Jeg har opdateret siden for at afspejle sandheden.

Tak for at bringe dette problem til mig.
Bon vols - Happy Flights

Erik - Admin

Coull

B52 tilslut problem

Ulæste indlæg by Coull »

Cheers Erik.Yeah. Kan være svært til tider, indtil du hører fra nogen, der finder det ikke fungerer. Jeg vil fortælle dig, hvornår jeg kommer på tværs af nogle andre.

Besvar

Vende tilbage til "Prepar3D v4 og v5 (64 bit) ”