Ny download af Boeing 737-MAX8 Multi-Livery

Lockheed Martin tilbyder os Prepar3D v4 og v5 er nu native til 64-bit-systemer og VR-kompatibel. Prepar3D engagerer brugerne i forbløffende træning gennem realistiske miljøer. Ideel til kommerciel, akademisk, professionel eller militær instruktion.
jacobmulder

Ulæste indlæg by jacobmulder »

Hej, jeg har lige afsluttet en flyvning med den nye 737 Max, som jeg downloadede i dag 24-02-2020, og der er nogle åbenlyse fejl i pakken, og dette får mig til at stille spørgsmål, hvis du på Rikoooo tjekker downloadet før frigivelse.

Først er den åbenlyse fejl i motoren, de er stadig med fladet i bunden af ​​motorerne.

Når panellampen er tændt, er der ingen panellamper tændt, når de flyver om natten, alle forskellige cockpitudsigter er mørke.

Landingslamper og taxa samt navigations- og strobelys og antikollisionslys er meget svære at se i løbet af dagen.

Sidst men ikke mindst lever KLM og Transavia i de gamle lever.

Bortset fra at alle funktioner, der er beregnet til at fungere, fungerer som jeg gjorde et instrument ILS-indflyvning til Amsterdam Lufthavn med kraftigt regn og stærk vind, indtil AutoPilot slukkes i mindst højde.

Med venlig hilsen.

Bob M

harry41

Ulæste indlæg by harry41 »

den største fejl, jeg kan finde, er motoren, den går op og ned på sin egen skubbegivenhed, jeg tvivler på, at den fungerer, hvad angår lyset ingen kommentarer, da det fløjet flyet i dagslys og ikke kontrolleret, så vidt jeg kan se det er okay godt stykke arbejde og godt udført indsats
tak
dr.hussein

Brugeravatar
albe31
Kontakt:

Ulæste indlæg by albe31 »

Hej,
En ny version (opdateret 25. februar) 1.02 korrigerer nogle problemer, der er stødt på især med lys ...
vieil utilisateur de FS (depuis FS1 en 1982 !!!), passé à P3DV4.5
Config: WIN10, 64 bit. AMD Ryzen 3 3,5 GHz, 16G RAM, GeForce GTX1070 8G
SAITEK proflight, multipanel, radiopanel, ror
hjemmeside: https://simu.alain-bettan.fr

Besvar

Vende tilbage til "Prepar3D v4 og v5 (64 bit) ”