kompatibilitet med Windows 10

Der er tusinder af add-ons på Internettet til klassikeren FSX og Prepar3D v1 til v3. Start fra hvor som helst i verden, og flyv nogle af verdens mest ikoniske fly til en af ​​24,000 destinationer.
alainthomas21
Mest anvendte simulator: FSX
Beliggenhed: Fontaine els Dijon

Ulæste indlæg by alainthomas21 »

Is FSX kompatibel med Windows 10?
Tak for dit svar..
AT

JanneAir15

Ulæste indlæg by JanneAir15 »

Ja, det fungerer på Windows 10. Jeg bruger faktisk FSX på Windows 10, og det fungerer godt.

- JanneAir15

Gh0stRider203

Ulæste indlæg by Gh0stRider203 »

HVIS du har problemer, kan dette websted hjælpe. Ven af ​​Mine kører Steam Edition og havde nogle problemer.

https://fsxinsider.com/windows-10-fsx-steam-edition/

Colonelwing

Ulæste indlæg by Colonelwing »

Gh0st ,,, fik et spørgsmål til dig ,,,
Jeg har en version af FSX GOLD Edition på CD-boks fra Microsoft siden et år siden.

Jeg bruger denne version, da en lang tid på en ældre pc og ønsker at få
i FSX i min nye high end sim kun pc jeg har nu. Jeg tænkte på at få STEAM FSX version ,,,
men jeg vil gerne være sikker på, at jeg får STEAM til at bevæge mig FSX GOLD Edition version af CD-boksen har jeg
wont arbejde på Win 10 at jeg har på min nye høje ende NY PC Sim.

Jeg tanke FSX GOLD Editon CD Box-version fungerede ikke mere, hvis vi vil have det FSX Guldudgave den
en ny Win 10 PC.

Spørgsmålet ,, kan jeg stadig bruge min CD-boks FSX GOLD Edition-version på min nye Win 10 high end pc til mange
år fremover, ellers skal jeg skifte til STEAM-version af FSX ?

Tak ven !

Billede

Gh0stRider203

Ærligt mand, jeg er ikke sikker. Din Gold edition BØR stadig arbejde fra hvad jeg har læst her

Jeg er stadig kører Windows 7 på mit skrivebord stadig, og ved hjælp Gold Edition.

Colonelwing skrev:Gh0st ,,, fik et spørgsmål til dig ,,,
Jeg har en version af FSX GOLD Edition på CD-boks fra Microsoft siden et år siden.

Jeg bruger denne version, da en lang tid på en ældre pc og ønsker at få
i FSX i min nye high end sim kun pc jeg har nu. Jeg tænkte på at få STEAM FSX version ,,,
men jeg vil gerne være sikker på, at jeg får STEAM til at bevæge mig FSX GOLD Edition version af CD-boksen har jeg
wont arbejde på Win 10 at jeg har på min nye høje ende NY PC Sim.

Jeg tanke FSX GOLD Editon CD Box-version fungerede ikke mere, hvis vi vil have det FSX Guldudgave den
en ny Win 10 PC.

Spørgsmålet ,, kan jeg stadig bruge min CD-boks FSX GOLD Edition-version på min nye Win 10 high end pc til mange
år fremover, ellers skal jeg skifte til STAEM-version af FSX ?

Tak ven !

Colonelwing

Tak så meget Gh0st!

Ja, jeg tror, ​​det vil stadig fungere fint ,, som jeg ikke bruge nogen online live flyve med min version og altid flyve offline.
Det er ikke for addons som jeg ikke bruger dem i min FSX filer ,, jeg indlæser addons fly kun for at prøve og derefter skylle dem
fra min pc eller i zipfiles for at forblive der, indtil jeg har lyst til at flyve dem igen ind FSX sim-filer igen.

Mit hovedformål er at genindlæse min PMDG B737NGX fra min DVD-kasse-version til en stærkere high end-pc, som jeg nu kun bruger til simulatorer. Så jeg gætter på, at det hele fungerer fint for mig, da det jeg har læst videre på STEAM, de har ikke så mange ændringer gjort, og det vil ikke påvirke den måde, jeg flyver på FSX i en meget lang tid ind i fremtiden.

Nu som vi er i FSX sim-emne ,,, til min nye pc Win10 ,,, Jeg har været på udkig efter en fantastisk HOTAS-pind og gashåndtag
der virker meget. Som min gamle Logitech bliver klar til en stille over ,, men gav mig så mange års god flyvende.

Kan du nævne mig nogle Hotas du ville overveje for at bruge til en god period år med ud problemer eller problemer ,, meen den Qcontrol nødt til at være totaly stor eller øverste ende.

Jeg kender en fiew på markedet ,,, men vil gerne høre din side af historien om Hotas du ville pege mig.
Alle andre folkeslag kan svare om, hvad der ville være de Hotas jeg skal kigge efter for at bruge som en PRO pilot.

Enhver pris TAG ,, ligegyldigt for mig ...

Tak for at dele dit synspunkt og erfaringer i at Hotas sag ...

Gh0stRider203

kun "online" flyvning, jeg bruger virkelig flysporingssoftwaren lol, hvis du går her, vil du se min flyvning og de andre, der også flyver. KDFW - LFRG - KDFW er min normale rute lol "betalingen" er ret anstændig lol

Colonelwing

Min flyvning og de andre, der også flyver. KDFW - LFRG - KDFW er min normale rute lol "betalingen" er ret anstændig lol

Lønnen er anstændigt eh ,,, lol
Som nævnt, aldrig jeg online flyvende ,, dens alle nye for mig. Men ikke nyt for mig fra den virkelige flyvende verden ,, glade denne rute løn godt ,, lol

Tak for at dele dette med mig mate ,, Cheers!

Gh0stRider203

Colonelwing skrev:Min flyvning og de andre, der også flyver. KDFW - LFRG - KDFW er min normale rute lol "betalingen" er ret anstændig lol

Lønnen er anstændigt eh ,,, lol
Som nævnt, aldrig jeg online flyvende ,, dens alle nye for mig. Men ikke nyt for mig fra den virkelige flyvende verden ,, glade denne rute løn godt ,, lol

Tak for at dele dette med mig mate ,, Cheers!
Min VA informationskontor hvis du klikker Kontosaldo, og gøre det math, vil du se, jeg gør VA nogle ordentlige penge. Jeg inkluderer altid, hvad jeg gør som piloten, da jeg har tendens til at bruge til at hjælpe med at betale for fuglene samt :) nu, hvis bare jeg var at gøre så meget i RL lol

Colonelwing

Tak for linket deling mate!

Besvar

Vend tilbage til “Flight Simulator X (FSX) + Steam-udgave & Prepar3D op til v3 ”